فروزنده: توجه به ظرفیت‌های داخلی راه‌گشای کشور است

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، اظهار داشت: رهبری نکات کلیدی و اساسی بیان کردند که می‌تواند محورهای دولت دوازدهم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر دولت می‌خواهد موفق شود و خدمتگزار خوبی برای مردم باشد باید به بیانات رهبری توجه کند، افزود: در شرایطی که دشمنان دائما علیه ملت ایران توطئه چینی می‌کنند،  حفظ روحیه استکبار ستیزی اهمیت فراوانی دارد.

توجه به ظرفیت‌های داخلی راه‌گشای کشور است

فروزنده با بیان اینکه مقام معظم رهبری تحریم‌ها علیه کشورمان را موجب پی بردن به ظرفیت‌های داخلی کشور عنوان کردند، ادامه داد: باید از تجربه‌های دوران تحریم را استفاده کنیم، فراموش نکنیم که دشمن، دشمنی می‌کند. تمام تلاشمان برای نشان دادن  ظرفیت‌های نظام در صحنه بین‌المللی باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: توجه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌تواند راه گشای مشکلات کشور باشد. دولت مسئول اجرایی  است باید تمام همت و تلاش خود را در جهت اجرای درست قوانین بگذارد.

رئیس جمهور با آسیب‌شناسی  عملکرد دولت یازدهم تیمی توانمند تشکیل دهد

وی با بیان اینکه امیداوریم رئیس جمهور با آسیب‌شناسی  عملکرد دولت یازدهم  تیمی توانمند تشکیل دهد، تصریح کرد:  آنچه که می تواند در این شرایط دشمنان را ناامید  و ملت را شاد کند کار، تلاش و همدلی است هر چه جهت‌گیری دولت به سمت کار و برنامه‌ریزی باشد موفقیت کشور بیشتر می‌شود.

فروزنده خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به حضور بی واسطه مسئولین در میان مردم اشاره کردند توجه به این مهم از سوی مسئولین موجب می‎شود تا آنان از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند و این حس را به آنان بدهند که مسئولیشان به فکرشان هستند و در میانشان حضور دارند.