به گزارش فارس،دکتر محمود احمدینژاد دقایقی پیش در جمع مردم شهرستان اسلامشهر گفت: برای پیشرفت و عزت باید در جهت پیشرفت علمی کشور تلاش کند.
وی ادامه داد: دانشجوی بسیجی باید سرشار از عشق، ایمان و تلاش علمی سازنده باشد.
رئیس جمهور افزود: هرکس در هر کجا هست اگر برای خدا کار کند و پاک و دلسوز کشور و ملت باشد او یک بسیجی است.
احمدی نژاد تأکید کرد: من از خداوند سپاسگزارم که مردم شهرستان اسلامشهر پیشگام فرهنگ بسیجی در ایران هستند.
وی افزود: بسیج یعنی عشق‌ به همه خوبی‌ها، عشق به صالحان، ‌بسیجی عاشق خدا است و چون عاشق خدا‌ست می‌تواند در خدمت مردم نیز باشد.
رئیس جمهور گفت: اگر فرهنگ بسیج بر ایران حاکم شود همه قله‌های عزت زیرپای ملت ابران خواهد بود و اگر فرهنگ بسیج در جهان حاکم شود اثری از فقر و فاصله طبقاتی در عالم باقی نخواهد ماند.
وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که مردم اسلامشهر پیشاپیش ملت ایران و در خط فرهنگ الهی بسیج است.
رئیس جمهوری همچنین در ادامه سخنان خود‌ ‌‌از ‌ایجاد‌ ۲.۵ ‌میلیون شغل در کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: ان‌شاالله تا پایان سال آینده بیکاری در کشور ریشه‌کن می‌شود.
‌احمدی‌نژاد‌ گفت: امروز همه باید برای ساختن ایران اسلامی قیام کنیم.
وی تصریح کرد: ساختن ایران فقط خدمت به مردم ایران نیست، ‌ بلکه خدمت به اسلام و فرهنگ اسلامی و انسانیت و بشریت است.
رئیس جمهور‌ تاکید کرد: امروز ایران نماد و الگویی است برای ملت‌های مستقل و باید آباد و عزیز باشد، به همین دلیل باید دست به دست هم داده و با کار و تلاش مضاعف آبادانی و عدالت را در سراسر کشور گسترش دهیم.

*تا پایان سال آینده بیکاری در کشور ریشه‌کن می‌شود

احمدی‌نژاد همچنین یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان کشور را ایجاد سالانه ۲.۵ ‌میلیون شغل عنوان کرد و گفت: با حرکت همه‌جانبه در این زمینه ان‌شاالله تا پایان سال آینده بیکاری در کشور ریشه‌کن می‌شود.
وی افزود: برای تحقق این مهم همه باید تلاش کنیم، دولت تمام امکانات خود را به میدان آورده و از سوی دیگر تمام ملت ایران هم باید در این زمینه تلاش کرده تا به هدف خود دست‌یابیم.


*تمام مصوبات دولت تا پیش از پایان دولت دهم کامل می‌شود

رئیس جمهور‌ در ادامه به مصوبات سه سفر قبلی هیئت دولت به اسلامشهر اشاره کرد و گفت: پیش از پایان دولت دهم باید تمام مصوبات این سفرها عملیاتی و تکمیل شده و هیچ مصوبه اجرا نشده‌ای باقی نماند.
احمدی‌نژاد افزود: به همین دلیل در جلسه دولت امروز اسلامشهر ابتدا مصوبات قبلی بررسی می‌گردد که اگر مشکلی وجود دارد، برطرف شود.
وی از اتصال اسلامشهر به خط متروی تهران، رفع مشکلات معابر شهری، افزایش بودجه فرهنگی اسلامشهر به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های دولت در این سفر عنوان کرد و گفت: ‌ تمام اعضای دولت امروز در خدمت مردم اسلامشهر هستند و با بررسی حضوری و دیدار چهره به چهره مردم، برای رفع نواقص موجود تصمیم‌گیری می‌کنند.
احمدی‌نژاد در پایان تاکید کرد: امروز دولت مصوبات بسیار مهمی برای توسعه و آبادانی اسلامشهر خواهد داشت و مردم می‌توانند نتایج این کارها را پیگیری کنند.
لازم به توضیح است، ‌ رئیس جمهوری در زمان سخنرانی، بارها سخنان خود را برای گوش‌ سپردن به نظرات و مشکلات مردم قطع و در همان حین دستورهایی را برای رفع مشکلات صادر می‌کرد.
دکتر احمدی‌نژاد همچنین در پایان چند دعا برای سعادت ملت ایران و بشریت خواند که مهمترین آن، دعا برای تسریع در فرج حضرت ولیعصر(عج)، رفع فتنه دشمنان و بالاخره بارش باران و برف بود.

استقبال پرشور مردم از رئیس جمهوری

لازم به توضیح است، دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در میان استقبال گرم و بی‌نظیر و پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر وارد این شهر شد.
مردم اسلامشهر که از ساعات اولیه صبح امروز در مسیر استقبال از رئیس جمهور خود حاضر شده بودند، با فریادهای صلی علی محمد رئیس جمهور خوش آمد – دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی، … از احمدی نژاد و هئیت همراه استقبال کردند.
اقشار مختلف مردم، از جمله بسیجیان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، خانواده‌های معظم ‌شهدا و جانبازان و ایثارگران، تشکل‌های مختلف سیاسی، مذهبی با شاخه‌های گل و پرچم‌های الوان جمهوری اسلامی ایران و نصب پلاکارد و بنرهای مختلف در اقصی نقاط شهر و مسیر حرکت خودرو حامل رئیس جمهور، بار دیگر با استقبال خود وفاداری و پشتیبانی از احمدی نژاد را اعلام کردند.
حضور گروه‌های مختلف دانش‌آموزان با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس در مسیر استقبال، در کنار والدینشان، شرکت گسترده ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی‌ با لباس‌های رنگارنگ ورزشی جلوه و شکوه خاصی داده بود، که مورد توجه میهمان ویژه این شهرستان قرار گرفت‌.
احمدی نژاد پس از طی مسیر چند کیلومتری مملو از مردم انقلابی اسلامشهر، از خیابان شهید حافظ جعفری تا میدان نماز این شهر وارد استادیوم ورزشی شرکت خلیج فارس شد‌.
در حاشیه استقبال رئیس جمهور توزیع بیش از ۵ هزار کتاب خاطرات شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی در بین مردم منظر رئیس جمهور از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته بسیج یکی از اقدامات فرهنگی خوبی بود که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج در این منطقه انجام گرفت‌.
مردم غیور اسلامشهر که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حضور گسترده خود، افتخارات زیادی را در جهت حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) در کارنامه خود به ثبت رسانده، بار دیگر با این استقبال بی‌نظیر خود نشان دادند که پشتیبان دولت خدمتگزار خود بوده و بر دهان یاوه گویان شرق و غرب مشت محکمی کوبیدند.

ثبت نام ۵ هزار نفر برای دیدار با اعضای دولت

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده، اعضای هیئت دولت امروز در اداره کل آموزش و پرورش برای دیدار عمومی با مردم حضور یافته و تا این لحظه حدود ۵ هزار نفر برای این برنامه ثبت نام کرده‌اند.
تا ساعتی دیگر جلسه هیئت دولت در اسلامشهر آغاز خواهد شد.