کمک سپاه به ساخت متروی تهران

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (دوشنبه 16 مرداد) در مراسم افتتاح خط 8 متروی تهران شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات خوبی در راستای توسعه مترو تهران صورت گرفته و با توجه به بازدیدی که داشتم ایستگاه شهر آفتاب خط 8 متروی تهران بسیار مرتب و منظم بود و  استانداردهای لازم در این خصوص رعایت شده بود.

لاریجانی با قدردانی از زحمات عوامل توسعه خطوط متروی تهران افزود: سپاه (قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء) نیز در ساخت متروی تهران زحمات زیادی کشیده است و بر اساس گزارشات خطوط مترو از ایمنی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در ساخت مترو صورت گرفته، ادامه داد: شهرداری تهران در خصوص توسعه مترو زحمات زیادی کشیده و یکی از کارهای مهم تهران این است که شبکه مترو کامل شد که کار باارزشی است و در این رابطه سرعت کارها خوب بوده است.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: متروی خط 8 تهران روی مدت زمان و نحوه سفر مسافرانی که تصمیم دارند از فرودگاه امام (ره) سفر کنند تأثیرگذار است. تکمیل شبکه‌های مترو باعث تسریع در تردد مسافران می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت‌های مجلس از تکمیل مترو گفت: مسئولان ذیربط مترو برآوردهای بودجه‌ای خود را برای اتصال خط مترو فرودگاه امام به پرند را به مجلس ارائه کنند و مجلس در این زمینه همکاری می‌کند.