محجوب: به تمامی اعضای کابینه رای می دهم

 علیرضا محجوب در خصوص معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت:بنده به تمامی اعضای کابینه رای می دهم و احساس می کنم تمامی اشخاص معرفی شده برای کابینه دوازدهم، موفق هستند البته بدیهی است که باید مشکلات در عملکرد وزراتخانه ها حل شود.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره معرفی جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت:بنده به آقای جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات رای مثبت خواهم داد.

محجوب افزود:در چهارسال گذشته آقای چیت چیان در وزارت نیرو تلاش داشتند و آقای رئیس جمهور برای چهارسال آینده آقای بی‌طرف را به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو معرفی کردند و نباید فراموش کرد کار در وزارت نیرو سخت است و هرکسی عهده دار این سمت شود با چالش و اشکالاتی روبرو است.

وی در خصوص معرفی آقای زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم گفت:چندبار گلایه های خود را از عملکرد وزارت نفت در خصوص عدم مصرف کالاهای داخلی در صنعت نفت در قالب تذکر بیان کرده ایم که به بخشی از گلایه ها توجه شده اما به برخی از دغدغه های به خوبی رسیدگی نشده است.

 

محجوب با تاکید بر لزوم استفاده از کالاهای داخلی در صنعت نفت افزود:باید صنعت نفت ایران واقعا ملی بشود تا از استفاده از کالا و ماشین آلات خارجی بی نیاز بشویم و نباید فراموش کرد خیلی از کالاهای ساخت داخل در این صنعت استفاده نشد.  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های آقای آخوندی در وزرات راه و شهرسازی ادامه داد:آخوندی با تعهدات مالی به جا مانده از گذشته روبرو بود و تنواستند در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند.   

 

محجوب در خصوص معرفی آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت در دولت دوازدهم گفت:شریعتمداری از تجربه خوبی در حوزه بازرگانی برخوردار است و باید منتظر ماند تا عملکرد ایشان در وزرات صنعت بررسی شود و با توجه به شناختی که از گذشته شریعتمداری دارم ایشان موفق است.