به گزارش فارس، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سؤالات علیاکبر اولیاء نماینده یزد و صدوق و موسیالرضا ثروتی نماینده بجنورد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حاضر میشود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش نیز این هفته با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات به سؤالات محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و سید‌مهدی صادق نماینده آستانه‌اشرفیه پاسخ می‌دهد.

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری برای پاسخگویی به سؤال عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می‌یابد.

سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی هفته جاری با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس به سؤالات محمد کرمی‌راد نماینده کرمانشاه، وکیل سپه‌اجیرلو نماینده پارس‌آباد، حسینی نماینده مینودشت، یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، ولی اسماعیلی نماینده گرمی و داریوش قنبری نماینده ایلام پاسخ می‌گوید.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته با دعوت از مصطفی محمدنجار وزیر کشور، سؤال حسن کامران نماینده اصفهان را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روز سه‌شنبه با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به سؤالات محمدمهدی مفتح نماینده رزن، چهار مورد سؤال محمود احمدی‌بیغش نماینده شازند، سید نجیب حسینی نماینده مینودشت و علی‌اکبر اولیاء نماینده یزد و صدوق پاسخ می‌دهد.

رستم قاسمی وزیر نفت و معاونان این وزارتخانه عصر روز سه‌شنبه جلسه مشترکی با اعضای کمیسیون انرژی برای بررسی برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه میادین نفت و گاز تشکیل می‌دهد.

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر روز سه‌شنبه برای پاسخگویی به سؤال مشترک محمدعلی پرتوی و فخر‌الدین حیدری نمایندگان سردشت و پیرانشهر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.

رستم قاسمی وزیر نفت و مسئولین این وزارتخانه عصر روز سه‌شنبه جلسه مشترکی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی برنامه‌های وزارت نفت و نحوه استفاده از توان ساخت داخل در برنامه‌های اجرایی وزارت نفت خواهد داشت.

مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولین این وزارتخانه نیز شامگاه سه‌شنبه جلسه مشترکی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی وضعیت تولید در کشور و واردات کالاهای صنعتی و مصرفی تشکیل می‌دهد.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان عصر روز سه‌شنبه این هفته در اولین حضور خود در کمیسیون‌های مجلس، به کمیسیون فرهنگی پارلمان می‌رود تا به سؤال بهمن محمدیاری نماینده تالش پاسخ دهد. محمدیاری به نمایندگی از ۱۵ نفر از وکلای ملت سؤال را مطرح خواهد کرد.

صادق خلیلیان و مهدی غضنفری وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل گمرک و سازمان بازرسی کل کشور عصر روز سهشنبه برای بررسی موضوع واردات میوه در کمیسیون کشاورزی حضور مییابند