بررسی گزارش عملکرد نظام بانکی در مجلس

به گزارش فارس، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سهشنبه هفته جاری تشکیل جلسه میدهند و در این جلسات گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای کشور را مورد رسیدگی قرار میدهند.

تقاصای تحقیق و تفحص سیداحمد لطفی‌آشتیانی نماینده اراک از عملکرد بانک توسعه تعاون در جلسه عصر روز سه‌شنبه این کمیسیون بررسی می‌شود.

نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته جاری با تشکیل جلساتی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه پس از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات داخلی، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه همکاری منطقه‌ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون لغو ضرورت تصدیق رسمی اسناد دولتی بیگانه مصوب ۱۹۶۱ میلادی و نیز رسیدگی به سؤال مصطفی کواکبیان نماینده سمنان از علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه نیز در دستور کار جلسات این هفته کمیسیون سیاست خارجی قرار دارد.

کارگروه ویژه هوانوردی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روزهای یکشنبه و سهشنبه با تشکیل جلساتی، رسیدگی به وضعیت صنعت هواپیمایی را با حضور مقامات ذیربط ادامه میدهند.