مدافعان حرم به خوبی پیام عاشورا را دریافت کردند

 جنایت های تروریستی گروهک تکفیری داعش میلیون ها بار هم تکرار شود نزد مردم دنیا چیز عجیبی نیست.

آدم کشی ، تجاوز به عنف ، اهانت به مقدسات ، اسارت زنان و کودکان و افراد غیر نظامی ، قتل های دسته جمعی ، سر بریدن ، قطع دست و پا ، شکنجه کردن ، سوزاندن اجساد از جمله اعمال شنیع ، ناپسند ، وحشیانه ، ددمنشانه تکفیری هایی است که اکثرا با نام نامبارک داعش در جهان شهرت دارند.

ملل مختلف با هر قومیت ، مذهب و ملیتی که باشند از شنیدن اخبار جنایت های این گروهک ذلیل ، آواره و بدبخت متحیر و متعجب نمی شوند بلکه عزمشان را در ارتباط با محکومیت تروریست و مقابله با آنها جدی تر می نمایند اما آنچه که انسان های عصر ما و آیندگان را متعجب خواهد ساخت صلابت ، شجاعت ، استقامت عاشورایی مدافعان حسینی صفت حرم مطهر عقیله بنی هاشم زینب کبری (ع) و همچنین حرم ائمه معصومین (ع) در عتبات عالیات است.

صلابتی چون نگاه نافذ و آسمانی محسن حججی که هر بیننده ای را عمیقا متحیر می کند.

استقامتی از جنس شهدای کربلا که دشمن جانی را به ترس انداخته و او که تا دندان مسلح این غیور ایرانی را با دستان بسته به مسلخ و قربانگاه می برد از این شجاعت و عظمت هراسان و ترسان است.

به واقع تروریست های تکفیری و داعشی ها عقبه نامشروع سپاه یزیدیان هستند که در روز عاشورا به شش ماهه بنی هاشم ، حضرت علی اصغر (ع) رحم نکرده و حنجر مبارک این طفل تشنه را با تیر سه شعبه دریدند.

مدافعان حرمی را که در این عصر می بینیم در حقیقت آسمانیانی هستند که در کالبد زمینیان شدند تا بما یاد دهند چگونه باید حسینی شد.

محسن حججی ها به همه انسانها درس عزت می دهند.

آنها ادامه دهندگان راه غواصان دست بسته زنده به خاک رفته اند.

آنها راست قامتان جاودانه تاریخند که الی الابد تاریخ بشریت در مقابلشان سر تعظیم فرود می آورد.

مدافعان حرم ، عزت و سربلندی را در مقابله با تکفیری های تروریست ، دفاع از حریم آل الله ، پاسداری از مرزهای اسلامی و میهن عزیز و تسلیم نشدن و سر خم نکردن در برابر جماعتی بی رحم و وحشی که کاری جز تجاوز ، قتل و سربریدن نمی دانند ، یافته و گام های استوارشان را علی (ع)گویان با عشق زهرای اطهر (س) در دفاع از حریم اهل بیتشان در مسیر عاشورا برداشته و به معنای واقعی حسینی شدند.

سر دادن در راه زینب (ع) را بهترین نوع از حب الحسین (ع) دانستند .

هیچکسی نیست که اینهمه عزت و بزرگی و صلابت را نظاره کند و شکوه راه حسین (ع) را باور ننماید.

مطمئنا آنها هم که در جبهه کفر و نفاق هستند ، این عزت و بزرگی را لمس می کنند اما لقمه های حرام و وعده های ابن زیادی و حیله های عمروعاصی و فتاوای ابوموسی اشعری های زمان ، مانع پذیرش این باور در نزدشان است.

امروز انقلاب اسلامی با حضور و جان نثاری و جانبازی مدافعان حرم قوی تر از قبل مسیر خود را تحت زعامت رهبر معظم انقلاب می پیماید.

تکفیری ها بدانند یکایک مدافعان با غیرت و مخلص حرم همچون محسن حججی گوش به فرمان رهبر و مقتدایشان ، نه تنها از این جنایات هراسی ندارند بلکه آماده اند تا بطور کامل وجود نحس و پلید آن قوم نابکار و جانی را از روی این کره خاکی حذف نمایند و یقینا بزودی با تحقق این جمله بنیانگزار فقید جمهوری اسلامی که اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود با فرماندهی حضرت آیة الله العظمی سید علی خامنه ای ، انتقام اساسی از همه آن جنایتکاران و اربابان مستکبر و ظالمشان گرفته خواهد شد ان شاءالله تعالی.

صلابت و عزت و شهادت محسن حججی را محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، ملت حماسه ساز ایران و منتظران ظهور مصلح حقیقی عالم و برکننده ریشه ظلم و ستم مهدی موعود (عج) بخصوص خانواده این شهید و اخصا پدر و مادر ، همسر مقاوم و شجاعش تبریک و تهنیت گفته و ازدرگاه خداوند برایشان صبوری و طول عمر با عزت توام با تندرستی و برای فرزندش هم تحمل فراق پدر و عاقبت بخیری مسألت دارم.

یاد و خاطره همه شهدای عزیز ، هم چنین دوستان شهیدمان علی حیدری پور ، امین ، رجبعلی سراج ، علی زمانی نژاد ، عباس دانشگر ، سید رضا طاهر و همرزم پیوسته به قافله شهدا ذاکر شهیدان زنده یاد محمود روشن را گرامی می داریم.

سلام بر شهیدان

سلام برمدافعان حرم

سلام بر محسن حججی و قامت ایستاده و نگاه نافذش و سلام بر سر بریده و پیکر بی سرش

اللهم ارزقنا شهادة فی طریق الحسین(ع)

اللهم عجل لولیک الفرج

محمد علی روشن

..........