حاشیه‌هایی از جلسه امروز رای اعتماد

 عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس در جلسه امروز (چهارشنبه، 25 مرداد) پارلمان هنگام صحبت‌های محمدجواد ظریف وزیر پینشهادی امور خارجه که از دستاوردهای برجام دفاع می‌کرد به ناگهان عصبانی شد و با فریادهای بلند خطاب به ظریف گفت: دروغگو! تو اقتصاد مملکت را به هم زده‌ای که در این هنگام تعدادی از نمایندگان با سردادن صلوات او را از صحن پارلمان خارج کردند.

همچنین محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس که در جلسه  نوبت صبح امروز  پارلمان در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه مطالبی را اظهار داشت بارها در حین سخنرانی خود محمد جواد ظریف را چندین بار  "آقای برجام" خطاب کرد که با تشویق و خنده های نمایندگان رو به رو شد. البته نماینده خمینی شهر پس از ایراد مخالفت خود با حضور در کنار صندلی وزیر پیشنهادی امور خارجه با وی مصافحه ای مفصلی داشت.

*وزیر با ظرافت

بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز نیز که در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه اظهاراتی بیان کرد در میان صحبت های خود گفت:ظرافت تنها در دکتر ظریف یافت می شود و بس.

*پیشنهادی که بدجوری نیاورد

لاریجانی بعد از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اقتصادی گفت: می خوام کسب نظر از نمایندگان کنم، آقایانی که این وسط هستید بفرمایید سرجایتان می خوام رای تان را بگیرم. این صحبت لاریجانی با اعتراض نمایندگان رو به رو شد سپس لاریجانی با خنده گفت من که نگفتم در مورد چه چیزی می خواهم رای بگیرم که مخالفت می کنید.

سپس پیشنهاد اینکه جلسه بررسی رای اعتماد تا دو ساعت پس از اذان مغرب هم ادامه پیدا کند به رای گذاشته شد، اما این پیشنهاد رای نیاورد و لارجانی هم گفت: "بدجور رای نیاورد"!

*توهین نماینده خرمشهر به ظریف

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز پارلمان زمانی که محمد جواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه در پشت تریبون برای دفاع از برنامه های خود قرار گرفت و نکاتی را مطرح کرد با صدای بلند به وی اعتراض کرد و وی را دروغگو خطاب کرد و الفاظ توهین آمیزی را علیه او به کار برد.