احضاریه برای نماینده بیجار/ شکایت ناجا از کریمی در هیئت رئیسه مجلس

گروه سیاسی- محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به درگیری حمداله کریمی نماینده بیجار با مامور نیروی انتظامی مستقر در فروودگاه مهرآباد گفت: در همین راستا شکایتی از طرف ناجا در قوه قضائیه مطرح شده که در دست بررسی است.

وی افزود: در همین راستا قوه قضائیه احضاریه ای برای نماینده مجلس فرستاده که این احضاریه در دست هیئت رئیسه مجلس است.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شکایت هنوز به این هیئت ارجاع نشده و باید صبر کرد که این شکایت به هیئت ارجاع می شود و یا اینکه نماینده باید در دادگاه حاضر شود.

حمداله کریمی نماینده اصلاح طلب بیجار صبح روز دوشنبه نهم مرداد در ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد حاضر می شود تا به همراه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با هواپیمای اختصاصی به کردستان سفر کند.

این سفر ماموریت  کارى بود و تنها خود وی  حق سوار شدن بر هواپیما و استفاده از محل تردد ویژه فرودگاه را داشت.

بر اساس شنیده های خبرنگار افکار نیوز از زبان کارکنان مجلس، نماینده بیجار با خودروی شخصی پژوی نقره ای رنگ به اتفاق همسرش  قصد ورود به منطقه ویژه فرودگاه مهرآباد را داشته که مامور پلیس به خاطر تدابیر امنیتى که این روزها اعمال مى شود، از ورود خودروى غیر مجاز  ممانعت کرد.

البته نماینده بیجار در اظهارات خود اعلام کرد که همسر وی قصد سوار شدن هواپیما را نداشته و می خواسته با این خودرو به محل کار خود در میدان فردوسی برود.

بعد از بگو و مگوهای صورت گرفته، نماینده سیلی به صورت مامور نیروی انتظامی می زند و سپس با کله خود، به صورت مامور می کوبد و بینی وی را می شکند.

علی راست گفتار