دستیابی ایران به بالا‌ترین شاخص‌های امنیت خود اتکا

 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب، امروز (سه‌شنبه 31 مرداد) در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور، اظهار داشت: مردمان شریف کُرد، هر‌گاه کیان ایران اسلامی به مخاطره افتاده در مناطق حساس مستقر شده و برای ایران خون داده‌اند.

وی با بیان اینکه ما با افتخار خود را جزئی از تنه درخت ایران اسلامی می‌دانیم، افزود: ما همواره در کنار برادران و خواهران از اقوام دیگر حماسه آفریده‌ایم و مفتخریم که کشورمان به بالا‌ترین شاخص‌های امنیت خوداتکا، دست یافته است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب با تاکید بر اینکه در دوران جنگ، آزادگی، جانبازی و رزمندگی بخشی از ادبیات و زندگی مردم کرمانشاه بود، گفت: اکنون نیز شریف‌ترین جوانان در خط مقدم مدافعین حرم به جنگ جهل و استکبار رفته‌اند.

فلاحت‌پیشه با ابراز اینکه اسلام‌آباد غرب شهر مرصاد و محل شکست نفاق است، خاطر نشان کرد: به یاد دارید که مردمان این شهر در حالی به جنگ منافقین و 36 کشور حامی آنها رفتند که زخم 8 سال جنگ بر پیکرشان بود، موشک‌های عراقی 2 بار اسلام‌آباد غرب و دالاهو را با خاک یکسان کردند ولی مردم ماندند و هزینه دادند تا اینکه  نفاق را برای همیشه در گردنه چهار‌زبر دفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های عمرانی کرمانشاه و مناطق مرزی کشور توسعه یافته نیست، گفت: مجلس شورای اسلامی در قانون برنامه ششم توسعه زمینه قانونی لازم را برای رفع مشکلات توسعه‌ای این مناطق را فراهم نموده است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب، با اشاره به اعتبارات ماده 180 تصریح کرد: دولت به محرومان کشور مدیون است این اعتبارات خاص مناطق محروم کشور بوده و عدم تخصیص سالیانه آن به منزله تعطیلی سیاست‌های محرومیت زدایانه دولت است. انتظار می‌رود با تخصیص صددرصدی ردیف ماده 180 امسال بدهکاری دولت به محرومان جبران شود.