به گزارش فارس ،سردار علی شالیکار پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: قرارگاه غدیر شمال کشور در سه استان شمالی کشور شامل گیلان، گلستان و مازندران فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های قرارگاه‌ها نظارت بر فعالیت‌های سپاه است، افزود: سه یگان از منطقه قرارگاه غدیر در غرب کشور حضور داشتند.
شالیکار با اعلام اینکه در عملیات‌های مبارزه با گروهک تروریستی پژاک، ۲۰۰ نفر از این گروهک به هلاکت رسیدند، تصریح کرد: با رشادت جوانان این گروهک دچار حملات سختی شد.
وی با اشاره به اینکه در شنودهایی که از این گروهک شد آنها عنوان کردند که فکر نمی‌کردند که با نیروهای سپاه مقابله می‌کنند، عنوان کرد: تصور آنها این بود که در برابر نیروهای ارتش و نیروهای ترکیه در نبرد هستند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه غدیر شمال کشور نیز گفت: این حوزه در بخش‌های فرهنگی و سیاسی فعالیت دارد.
حجت‌الاسلام سید‌محمد شفیع سیدی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سپاه اخلاص و حرکت در راستای عملی کردن برنامه‌های فرهنگی و سیاسی است، ایمان باوری، اخلاص و حرکت براساس منویات مقام معظم رهبری را از دیگر ماموریت‌های سپاه عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: مقاومت در بدترین شرایط و پاسداری در مسیر انقلاب از دیگر ماموریتهای سپاه است که در این سالها به خوبی از عهده این وظایف بر آماده است.