وزارت دفاع طلایه‌دار اجرای فرامین رهبری‌ است

حجت‌الاسلام محمدحسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ششمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع الکترونیک ایران ‌با برشمردن اهمیت ‌طرح چهره به چهره براساس ‌آیات و روایات قرآنی اظهار داشت: ‌طرح چهره به چهره برای پیشبرد امور بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه انبیاء و اولیاء الهی و قرآن کریم بر اهمیت طرح چهره به چهره بسیار تاکید کرده‌اند، افزود: حضرت ابراهیم ‌(ع) ‌به تمام فرزندان وصیت کرد که کوشش کنید شروع زندگانی‌تان با دین و دین‌داری باشد و کارتان را با یاد خدا و با نام خدا و با اذن الهی شروع کنید.

وی از فرصت مدیریت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نعمات خداوند متعال به مسئولان برای خدمتگزاری به مردم نام برد و تصریح کرد: ‌در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت مدیریت برای خدمت به ‌جامعه اسلامی بسیار مهم است و باید از این نعمت خداوند ‌در ‌مسیر خدمتگزاری ‌بهره ببریم.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اینکه درس‌هایی که زندگانی ائمه معصومین‌ (ع) به مسئولان‌ می‌دهند برای انجام فعالیت‌ها بسیار پر برکت است، اضافه کرد: ‌در طرح چهره به چهره اگر از انحراف یک نفر هم جلوگیری کنیم توانسته‌ایم به هدف خود برسیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی در تمام نقاط وزارت دفاع پرچم خدمتگزاری را به دست گرفته‌اند، ادامه داد: برای کارکنان ‌خدمت‌رسانی و رضایت خداوند متعال ‌مهم است. ‌

وی گفت: ‌حضرت امام (ره) فرمودند من در نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ حفاظت، عقیدتی‌ و مدیریت را با ‌هم می‌خواهم و این سه نهاد باید دوش به دوش همدیگر ‌پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باید بلند کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: اگر واقعا تعامل سه جانبه ای که حضرت امام (ره) با آن درایت و بینش الهی که داشتند پایه ریزی نمی شد معلوم نبود که توفیق انجام کارهای بزرگ را در مجموعه داشته باشیم.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری با اشاره به نشست چندی پیش خود با سردار ‌شیرازی‌ رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: ‌سردار شیرازی با تقدیر از عملکرد وزارت دفاع در حوزه اشراف، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع را در اجرایی کردن ‌تدابیر فرماندهی معظم کل قوا پیشتاز دانست.

وی ‌طرح چهره به چهره را برگرفته از فرامین الهی دانست و افزود: رضایت فرماندهی معظم کل قوا از سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ‌افتخاری برای سازمان عقیدتی سیاسی‌ بوده چرا که این سازمان‌ طلایه‌دار اجرای فرامین رهبری ‌در حوزه فرماندهی است.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اینکه آینده‌پژوهی نقش بسیار کلیدی و مهمی در اجرای امور دارد، گفت: ‌در سازمان عقیدتی سیاسی چند سالی است که آینده‌پژوهی را شروع کرده‌ایم‌ لذا از همه همکاران در سازمان‌ها و صنایع می‌خواهم ‌سازمان عقیدتی سیاسی را در حوزه آینده‌پژوهی یاری کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه اداره عقیدتی سیاسی صاایران ایران به حمدالله در سال 95 در حوزه اشراف خوش درخشید، گفت: از همه همکاران می‌خواهم ‌از آسیب‌شناسی فعالیت‌ها غفلت نکنند.