به گزارش ندای انقلاب به نقل از فارس، حجتالاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی ظهر امروز در همایش حماسه و اقتدار با حضور بیش از ۳ هزار بسیجی در فردوس اظهار داشت: باید با هوشیاری، مراقب توطئههای دشمنان و فتنهگران داخلی و خارجی باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت بسیج در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به فرمایش امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: اگر در کشوری نوای دل‌انگیز تفکر بسیجی طنین‌انداز شود، چشم طمع جهانخواران از آن کشور قطع می‌شود.
امام جمعه شاهدیه یزد وجود بسیجیان را برای کشور پرثمر دانست و تصریح کرد: این ویژگی بسیج که بسیار کارآمد و کم خرج است می‌تواند کشور را در اوج قله‌های عزت، اقتدار و عظمت قرار دهد.
ابراهیمی به مسئولان توصیه کرد که از بسیج غفلت نکنند و هرچه می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ بسیج که همان فرهنگ ارزش‌ها است تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه احتمال فتنه‌انگیزی و آشوب از سوی دشمنان داخلی و خارجی پس از برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری وجود دارد، یادآور شد: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که فتنه‌انگیزان بتوانند کاری از پیش ببرند.
امام جمعه شاهدیه یزد در پاسخ به افرادی که با شایعه وانمود می‌کنند مغزهای متفکر از کشور خارج می‌شوند، گفت: این یک توطئه بوده و باید گفت که اگر مغزها فرار می‌کنند، پس چه کسانی سکان علمی کشور را در زمینه انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادین برعهده دارند.
ابراهیمی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان را ایجاد تفرقه و فتنه‌انگیزی در کشور عنوان کرد و افزود: دشمن از این طریق می‌خواهد انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند چرا که می‌بیند روند صدور انقلاب به دیگر کشورها و حتی غرب اروپا شتاب بیشتری به خود گرفته است.
وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ما را در داخل کشور به خود مشغول کند و نمی‌داند که امروز علما و تحصیل کرده‌های غرب و اروپا به حقانیت اسلام و انقلاب پی برده‌اند و گرایش آنها به اسلام و انقلاب اسلامی ایران بسیار زیاد شده است.
امام جمعه شاهدیه یزد یادآور شد: باید مراقب توطئههای دشمن باشیم و از هرگونه تفرقه و اختلاف پرهیز کنیم.