تغییر 70 درصدی در ترکیب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون امید

پروانه سلحشوری عضو فراکسیون امید با اشاره به برگزاری جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم فراکسیون متبوع خود گفت: با توجه به اظهارات برخی از اعضای کنونی هیئت رئیسه فراکسیون امید مبنی بر عدم حضور در انتخابات فردا ما شاهد تغییر حدود 60 تا 70 درصدی هیئت رئیسه خواهیم بود.

 

وی همچنین در واکنش به اظهارنظر یکی از اعضای فراکسیون امید مبنی بر اثرگذاری لابی آرژانتینی بر انتخابات هیئت رئیسه این فراکسیون هم تأکید کرد:‌ اغلب اعضای این حلقه در فراکسیون امید عضویت ندارند لذا نمی‌توانند در روند انتخابات آن تأثیرگذار باشند.

 

سلحشوری تصریح کرد: اگر اراده فراکسیون بر حضور افراد جدید در هیئت رئیسه باشد مسلما چنین اتفاقی خواهد افتاد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با تغییر هیئت رئیسه فراکسیون امید روند سیاست‌های این فراکسیون تغییر خواهد کرد، بیان داشت: برخی اعضای فراکسیون امید می‌خواهند که این وضعیت تغییر کند و باید دید با آمدن اعضای هیئت رئیسه جدید چه تغییراتی ایجاد می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه بنده در انتخابات این هیئت رئیسه کاندید نمی‌شوم، خاطرنشان کرد: عده‌ای از زنان و اعضای فراکسیون امید به دلیل عملکرد خوب خانم سعیدی طی سال گذشته از حضور وی در سال دوم حمایت خواهیم کرد.