احتمال برگزاری مراسم تشییع شهید حججی در اصفهان

 مجتبی شیروانیان با اشاره به ورود پیکر مطهر 6 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس به اصفهان اظهار داشت: شب گذشته پیکر 6 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس تنها به منظور حضور در مراکز برگزار کننده دعای عرفه وارد اصفهان شدند و پس از برگزاری مراسم عرفه مجددا به تهران منتقل می‌شوند.

وی در ارتباط با حضور پیکر این شهدا در مراسم شهید حججی گفت: با توجه به مشخص نبودن زمان ورود پیکر شهید محسن حججی به اصفهان، بعید است پیکر این شهدای گمنام در مراسم تشییع شهید حججی حضور داشته باشند و احتمالا پس از برگزاری دعای عرفه از اصفهان به تهران منتقل ‌می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیرامون برنامه‌های روز عرفه بیان کرد: صبح امروز زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام باغ غدیر برگزار شد و بعد از ظهر امروز نیز برگزاری دعای عرفه در دستور کار قرار دارد، این در حالی است که پیکر 6 شهدای گمنام نیز در مراسم صبح امروز مورد استقبال مردم شهید پرور اصفهان قرار گرفتند.

 وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید محسن حججی در اصفهان تصریح کرد: ستادی با محوریت سپاه صاحب الزمان (عج) و لشکر 8 نجف اشرف تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌ها درباره برگزاری مراسم تشییع این شهید در استان اصفهان در حال بررسی است.