واعظی: روحانی به قزاقستان می‌رود

 محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران  از سفر رئیس جمهور به قراقستان در هفته آینده خبر داد و گفت:  ایشان سفری به کشورهای آفریقایی نیز خواهند داشت اما زمان آن هنوز مشخص نشده و ضمن اینکه در حال طراحی سفر آقای رئیس جمهور به نیویورک هستیم. 

وی ادامه داد: حضور شهردار تهران در جلسات دولت مستمر خواهد بود.

واعظی با بیان اینکه هرسه ماه یکبار مرکز آمار و بانک مرکزی گزارشاتی را در رابطه با بخش‌های مختلف مانند بخش صنعت و کشاورزی و .... کشور ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در این نوبت، گزارشی که مرکز آمار درباره رشد بخش‌های مختلف  ارائه داده بود بسیار امیدوار کننده بود و این موضوع باید اسیمرار پیدا کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: آنچه که در گزارش اخیر تعیین کننده بود، رشد قابل ملاحظه بخش مسکن در سه ماه گذشته است. این آمار درباره ساخت و ساز مسکن در کل کشور است و علی رغم اینکه ما در گذشته با رشد منفی در این حوزه مواجه بودیم،‌ امروز شاهد رشد خوبی در زمینه مسکن هستیم.

وی ادامه داد: ما از اواخر سال 94 تلاش برای ایجاد رونق در اقتصاد کشور را شروع کردیم و در سال 95 شرایط خوبی داشتیم اما آنچه که در آن ضعف داشتیم بخش مسکن بود که امروز این بخش نیز در مسیر اصلی خودش قرار گرفته است.