واکنش محسن رضایی به جنایات دولت میانمار

کمیته نروژی نوبل هر ساله جایزه صلح نوبل را به شخصی که بیشترین یا بهترین کار را برای دوستی بین ملت ها و برگزاری و ترویج کنگره صلح انجام داده است،‌ اهدا می کند. نگاهی به شخصیت هایی که این جایزه را از آن خود کرده اند مانند نتانیاهو، باراک اوباما و آنگ سان سو چی، رهبر دولت میانمار، که هر کدام از این افراد جنایت های زیادی را در حق بشریت مرتکب شده‌اند، خود، گویای بسیاری از واقعیت های دنیاست.

در همین رابطه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از کودکان مظلوم و بی پناه میانمار نسبت به جنایات آنگ سان سوچی رهبر دولت میانمار واکنش نشان داد و بار دیگر سیاسی بودن جایزه صلح نوبل را خاطرنشان کرد.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"جایزه صلح نوبل تاکنون به سه تن از سرکردگان رژیم غاصب، جنایتکار و کودک کش صهیونیستی داده شده است؛ حال آن که تاکنون، صرفنظر از اعتراضات دردمندانه ملت‌های مستقل جهان، چندین قطعنامه سازمان ملل هم به محکومیت رفتار ضد بشری آن رژیم اختصاص یافته است.
فجایع اخیر و قربانی شدن صدها زن و مرد و کودک مسمانان در میانمار، آن هم با حمایت زنی که نشان نوبل را یدک می‌کشد، بار دیگر نشان داد که مدیریت «صلح نوبل» در دست مدعیان حقوق بشر، با اهداف سیاسی قرار دارد."

 واکنش رضایی به کشتار مسلمانان میانمار توسط دارنده جایزه صلح نوبل