'محمد فیضی' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رییس جمهوری، اعضای هیات دولت شامل وزرا و معاونان رییس جمهوری، استاندار و فرماندار تهران و مدیران كل دستگاه های استان روز چهارشنبه به مسایل و مشكلات این تعداد از شهروندان تهرانی رسیدگی و دستورات لازم را صادر كردند.

وی گفت: شماری از معاونان وزرا و روسای سازمان ها و نهادهای کشوری نیز در این دیدار که در یکی از ساختمان های دولتی غرب پایتخت برگزار شد، حضور داشتند.

مشاور استاندار تهران افزود: دیدارهای چهره به چهره مردم تهران با دولتمردان بر اساس برنامه ریزی تا دهه مبارک فجر ادامه می یابد.

نخستین دیدار چهره به چهره رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با مردم تهران در دور چهارم سفرهای استانی ۲۸ مهرماه امسال در ساختمان وزارت کشور برگزار شد و ۱۰ هزار و ۸۴۳ نفر از شهروندان تهرانی با اعضای دولت دیدار کردند.

همچنین سه هزار و ۶۲۵ نفر از مردم تهران در دیدار بعدی که در ساختمان راه آهن در منطقه ۱۱ تهران برگزار شد، با رییس جمهوری و اعضای دولت دیدار کردند.

رییس جمهوری در ادامه دور چهارم سفرهای استانی دوم و سوم آذرماه جاری به شهرستان های پاکدشت و اسلامشهر سفر کرد و دیدار چهره به چهره اعضای هیات دولت در این دو شهرستان استان تهران نیز برگزار شد.

۱۱ هزار و ۳۹۴ نفر از مردم پاكدشت و شش هزار و ۵۰۰ نفر از مردم اسلامشهر نیز چهره به چهره با رییس جمهوری و اعضای هیات دولت دیدار و درخواست های خود را مطرح كردند.