فوری / تلاش جمعی از دیپلمات‌های خارجی برای ورود غیر قانونی به باغ قلهک

سرویس سیاسی افکار نیوز - دقایقی پیش سفیران و دیپلمات های برخی از کشورهای حامی رژیم سلطنتی انگلیس در اقدامی هماهنگ و از پیش طراحی شده با خودروهای سیاسی خود پشت در باغ قهلک حضور یافته و خواستار ورود به محوطه این باغ شدند.

به گزارش افکارنیوز، هم اکنون سفیران و دیپلمات‌های کشورهای سوئیس، لهستان، مکزیک، چک، مجارستان، نیوزیلند، فلاند، قبرس، روسیه، یونان و بلغارستان در پشت باغ قهلک حضور دارند و از مسئولان پلیس دیپلماتیک خواسته‌اند تا وارد این باغ شوند.

بر اساس این گزارش، همراه این گروه دیپلماتیک، خبرنگاران و عکاسان و تصویر برداران رسانه‌های غربی در اقدامی طراحی شده و غیر قانونی حضور گسترده دارند و خواستار ورود به باغ قلهک هستند.

در همین زمینه بر اساس گزارش های دریافتی رژیم سلطنتی انگلیس برای ایجاد جنگ روانی با ۲۵ تن از سفیران و دیپلمات های خارجی مستقر در ایران هماهنگی کرده تا در مقابل باغ قلهک جمع شوند اما با این حال تنها ۱۱ کشور تاکنون در مقابل باغ قلهک حضور پیدا کرده‌اند.

هم اکنون ماموران پلیس دیپلماتیک مستقر در مقابل باغ قلهک از ورود غیر قانونی این دیپلماتها جلوگیری کرده و اعلان کردهاند که دستگاه های مسئول باید مجوز لازم را صادر کنند.