افكار نيوز:سردار مسعود جزايري معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در گفت و گو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، با بيان اينكه موضع گيري آمريكا در رابطه با حادثه تروريستي و جنايتكارانه باقي ماندگان گروهك موسوم به جندالله بيشتر به يك فرار رو به جلو ميماند، اظهار داشت: اين گروه همان سازماني است كه بارها در جريانات اقدامات تروريستي خود مورد حمايت آمريكاييها قرار گرفت و گروه تروريستي ريگي به دفعات در شبكههاي راديو تلويزيوني آمريكا تشويق شده است.
جزایری افزود: همچنین در جریان دستگیری عبدالملک ریگی سرکرده این گروهک شاهد اتخاذ مواضع خصمانه‌ای از سوی آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم.
وی افزود: اگر در اسناد مربوط به کانون های فکر آمریکا دقت کنیم می‌بینیم که به دفعات خرابکاری در مناطق مرزی ایران مورد تاکید و حمایت آنها قرار گرفته است بنابراین ما همچنان انگشت اشاره دولت آمریکا را در این گونه حوادثجنایتکاران و تروریستی به وضوح مشاهد می‌کنیم.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا با ژست انسان دوستانه و حقوق بشری به دنبال پنهان کردن نقش تروریستی خود است، تاکید کرد: آنها باید منتظر تبعات این گونه اقدامات جنایتکاران و وحشیانه خود باشند.
انتهای پیام / م