نوروزی: ما هم از ابتدا معتقد بودیم مذاکره با آمریکا «اتلاف وقت» است
 حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه مذاکره مجدد با آمریکایی ها تنها اتلاف وقت است، اظهار داشت: ما از همان ابتدا به این رئیس جمهور مبنی براینکه مذاکره با آمریکایی‌ها اتلاف وقت است اعتقاد داشتیم.

وی با بیان اینکه حضرت امام فرمودند رابطه ما با آمریکا مانند رابطه گرگ با میش است، افزود:  ما یک قرارداد بین المللی با شش کشور دنیا را منعقد کرده ایم و همه طرفین موظف به اجرای آن هستند. ترامپ نمی تواند امروز که بر سرکار آمده بگوید برجام قراردادی در زمان دولت اوباما بوده و من آن را قبول ندارم و بخواهد باب مذاکره جدیدی باز کند.

نوروزی با بیان اینکه ایران همواره به برجام پایبند بوده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها هرگز به تعهدات‌شان در قبال برجام متعهد نبوده اند این در حالی است که دیگر اعضای 1+5 در مسیر این توافق هسته ای گام برداشته و آن را تایید می کنند.

نماینده مردم رباط کریم در پایان با بیان اینکه مذاکره جدید با آمریکایی‌ها معنا و مفهومی ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها می‌خواهند با تهدید و ارعاب علیه کشورهای مختلف همچون کره شمالی، ایران و کشورهای منطقه آنها را به سیطره خود درآورند اما این کشور باید بداند که این گونه اظهارات سخیف هیچ ارزشی نداشته و محلی از اعراب نیست.