حضور وزیر نفت در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان

احمد مرادی عضو کمیسیون انرژی ، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: زنگنه وزیر نفت به منظور پاسخگویی به سوالات حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه و قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه امروز حضور یافت.

وی ادامه داد: سوال قاضی‌پور درباره نخریدن لوله‌های نفت و گاز تولید داخل کشور بود که وزیر نفت در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرد اما نماینده مردم ارومیه قانع نشد.

نماینده مردم بندرعباس اذعان داشت: قرار شد کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود و طی یک هفته آینده گزارشی را جمع‌بندی و در جلسه‌ آینده کمیسیون انرژی ارائه کند.

مرادی با اشاره به سوال منطقه‌ای حاجی دلیگانی هم اظهار کرد: این سوال درباره برند جایگاه‌های سوخت و پالایشگاه اصفهان بود که وی گلایه داشت که با وجود خصولتی بودن اینها انتظارات مردم برآورده نمی‌شود که زنگنه توضیحاتی در این مورد ارائه کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان بهینه‌سازی مصرف انرژی هم در نشست امروز عصر گزارشی را درباره میزان مصرف سوخت، ملاحظات قانونی، نظارت بر مصرف انرژی، صنایع انرژی‌بر، حمل و نقل، چاه‌های کشاورزی و ... به نمایندگان ارائه کرد.