اسامی 155 نماینده متقاضی سوال از روحانی/ امضای چهره های شاخص مجلس همچون مطهری

گروه سیاسی-  155 نماینده با امضای بیانیه ای ضمن تاکید بر طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس، خواهان ارجاع این طرح به کمیسیون مربوطه شدند.

به گزارش افکارنیوز، این بیانیه که دیروز چهارشنبه در صحن مجلس قرائت شد، به امضای نمایندگان از فراکسیونهای مختلف از جمله امید، مستقلین و فراکسیون ولایی رسیده است.

طرح سوال از رئیس جمهور خردادماه امسال و در پی مشکلات موسسات ملی اعتباری و ندادن پولهای مردم از سوی موسسات در مجلس کلید خورد.

نام و امضای چهره های شاخص مجلس همچون علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس در بین این اسامی مشاهده می شود.

برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس همچون مطفی کواکبیان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،  احمد مازنی، علیرضا رحیمی، عبدالرضا هاشم زایی نیز این نامه را امضاء کردند.

در این بیانیه آمده که قوه مقننه باید الگوی تمام عیار مقررات باشد اما با گذشت سه ماه از تحویل طرح سوال از رئیس جمهور و داشتن 130 امضا، هنوز اقدامی نشده است.

در ادامه این نامه با اشاره به ماده 212 ‌آیین نامه داخلی مجلس تصریح شده که باید در سریع‌ترین زمان، موضوع به  کمیسیون مربوطه ارجاع شود اما این کار صورت نگرفته است؛ این در حالی است که سپرده‌گذاران 10 ماه است که در خیابان ها سرگردان هستند.

امضاء کنندگان این بیانیه از هیئت رئیسه و به ویژه رئیس مجلس درخواست کردند تا نسبت به ارجاع موضوع به کمیسیون مربوطه اقدام کند.

به گزارش افکار نیوز اسامی نمایندگان و امضای آنها به شرح زیر است:

11

22

33

4

5

6

7

8