دکتر احمدی نژاد که سالهای نه چندان دور در ایام عزاداری سالار شهیدان در هیئت های بزرگ تهران حضور یافته و در دهه محرم با پیراهن مشکی به عزاداری می پرداخت روز هشتم محرم با حضور در جمع کارکنان ریاست جمهوری به عزاداری پرداخت . رئیس جمهور که پس از جلسه هیئت دولت بهمراه هیئت وزیران در مراسم عزاداری در نهاد ریاست جمهوری حاضر شده بود پیراهنی سفید بر تن و شال مشکی عزا بر روی دوش خود داشت .

به گزارش صراط از همین رو تعدادی از جوانان حزب اللهی و فعالان هیئتهای عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در روز تاسوعای حسینی با خریداری یک عدد پیراهن مشکی به نمایندگی از امت حزب الله این پیراهن را به نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهور ارسال کرده تا به دست محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری برسد.
اهدا کنندگان این پیراهن مشکی از رئیس جمهور خواستند تا مانند گذشته در دهه محرم همراه با مردم سراسر میهن اسلامی، جهت اقامه عزای سیدالشهدا(ع) پیراهن مشکی بر تن کند.

گفتنی است پس از عدم شرکت دکتر احمدی نژاد در مراسم هیئتهای عزاداری بزرگ تهران وی با ارسال پرچم به این هیئت ها در صدد جبران عدم حضورش بر آمده بود که اخیرا از این اقدام هم خودداری کرده است.


احمدی نژاد در سال گذشته:







احمدی نژاد در عزاداری امسال: