سپاه رکن اصلی امنیت ایران و منطقه است/تروریست خواند ملت ایران چهره واقعی ترامپ را نشان داد

گروه سیاسی- کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران در روز شنبه گفت: حاکمان آمریکا تحت سیطره رژیم صهیونییستی قرار دارند و لابی صهیونیست در موضع گیری رئیس جمهور آمریکا نقش موثری دارد.

وی با اشاره به حملات ترامپ به سپاه و خطاب کردن سپاه بعنوان تروریست، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابل تروریست ها و داعشی ها ایستاد و امنیت را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم منطقه ایجاد کرد.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سپاه را در واقع رکن اصلی امنیت داخل کشور و منطقه دانست و تاکید کرد: سپاه بزرگترین رکن برای تامین امنیت در منطقه است و به همین دلیل آمریکا به سپاه حمله می کند.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اظهارات دیگر ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا ملت ایران را ملت تروریست نامید. ما خرسند هستیم از اینگونه صحبت کردن رئیس جمهور یک کشور مدعی. چرا که چهره واقعی آمریکا و ترامپ نشان داده شد.

وی با بیان اینکه اظهارات ترامپ باعث اتحاد داخلی بین مردم ایران شد، افزود: مردم ایران ثابت کردند که همواره در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان متحد و یکپارچه هستند.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص تلاش ترامپ برای اصلاح برجام گفت: برجام یک سند بین المللی و غیر قابل تغییر است. تلاش ترامپ هم بی فایده خواهد بود.

دهقانی فیروزآبادی اضافه کرد: موافقتنامه برجام بین ایران و 5+1 بود که این سند در کشورها به قانون تبدیل شد.

وی تصریح کرد: همه کشورهای عضو سازمان ملل باید برجام را بپذیرند و آنرا اجرا کنند.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقض مکرر برجام از سوی آمریکا گفت: آمریکا تا کنون چندین بار برجام را نقض کرده و به مفاد آن پایبند نبود.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به برخی از مواد برجام از جمله ماده 25 و 26 برجام گفت: در این مواد اشاره شده که طرف مقابل برای اجرای برجام باید حسن نیت خود را نشان دهد این در حالی است که آمریکائیها هیچ حسن نیتی نداشته و حتی گفتند که برجام را پاره می کنیم.