پذیرش تخلفات تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی مسئولین صندوق و مدیرعامل بانک سرمایه

گروه سیاسی- جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه برای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان حدود چهار هزار سند و ورق مورد بررسی قرار گرفت، گفت: آخرین جلسه هیئت تحقیق و تفحص سه شنبه هفته گذشته برگزار شد که علاوه بر علی اصغر فانی وزیر سابق آموزش و پرورش که در دوران وزارت وی این تخلفات صورت گرفت، مسئولین فعلی وزارت آموزش و پرورش، مدیرعامل و مسئولین فعلی بانک سرمایه، هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان و برخی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مواردی از تخلفات ذکر و گزارش هیئت تحقیق و تفحص قرائت شد که برخی از آقایان به تخلفات صورت گرفته و جرائم انجام شده اشاره کرده و آنها را تائید کردند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: در حال حاضر گزارش تحقیق و تفحص آماده شده و ما در تلاش هستیم تا خلاصه ای از گزارش را تهیه و برای قرائت در صحن مجلس تحویل هیئت رئیسه مجلس کنیم.

کوچکی نژاد با بیان اینکه هیئت بدور از هر گونه مسائل سیاسیف فقط کار کارشناسی انجام داد، افزود: گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در راستای مشکلات فرهنگیان عزیز بوده که امیدواریم با مشخص شدن نقایص موجود، مسئولین در جهت بهبود وضعیت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: گزارش مذکور به احتمال زیاد در آبان ماه در صحن مجلس قرائت خواهد شد.