ذوالنور: ترامپ "کوتوله سیاسی" است

 حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همجمه‌های اخیر دولتمردان آمریکا به نهادی همچون  سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران غربی‌ها به ویژه‌ آمریکایی‌ها تمام توان خود را برای ضربه زدن به بخش دفاعی کشورمان به کار گرفته‌اند.
 

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی هیچگاه  کشورهای غربی اجازه نفوذ به بخش دفاعی خود را نمی‌دهد، افزود: قطعاً برای پیش‌برد اهداف و دکترین نظامی خود هیچگاه از سایر کشورها اجازه ای نخواهیم گرفت و بر اساس اصول انقلاب خود حرکت می‌کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه دکترین دفاعی کشورمان مبتنی بر تقابل در مقابل تهاجم است، ادامه داد: همه مجموعه دفاعی کشور اعم از سپاه و ارتش در اختیار دکترین نظامی کشور هستند و اجازه هیچ‌گونه دخالتی را در این حوزه به غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها نخواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با تاکید براینکه نیروهای دفاعی کشورمان هر روز قوی‌تر از روز گذشته پیش می‌روند، اظهار داشت: ترامپ به عنوان یک کوتوله سیاسی قطعاً در این حد نیست که بتواند سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را تهدید کند.