اتهامات تکراری و بی‌اساس بحرین علیه ایران

 وزارت کشور بحرین امروز در اتهاماتی واهی مدعی شد: "ایران همچنان بیش از 160 عنصر تروریستیِ سلب تابعیت شده را - که احکامی علیه آنها در ارتباط با مسائل تروریستی صادر شده - در خاک خود پناه داده است".

این وزارتخانه در ادامه اتهامات بی اساس خود ادعا کرد: "تروریست هایی که بازداشت شده اند، اعتراف کرده اند که در پادگان های سپاه پاسداران ایران آموزش دیده اند".

وزارت کشور بحرین که با موج اعتراضات مسالمت آمیز مردمی روبرو است و سیاست سرکوب را در قبال آن در دستور کار خود دارد، در تلاش برای فرار از این بحران و ایجاد دستاویزی واهی برای تشدید خفقان و اقدامات علیه مخالفان در داخل بحرین همچنین مدعی شد: "دلایل کشف شده نشان می دهد که سپاه پاسداران ایران در پادگان های خود در آموزش تروریست ها برای ساخت بمب و کاربرد سلاح دست دارد و حجم مواد منفجرهِ قویِ ضبط شده که ثابت شده است، منبع آن ایران است، بیش از 24 کیلوگرم است".

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به رژیم بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.