رضایی: اسرائیل به سوریه حمله کند کست سنگینی می خورد

محسن رضایی در حاشیه برپایی یادواره شهدای اطلاعات عملیات در جمع خبرنگاران قم اظهار داشت: آمریکا برنامه‌ای جاهلانه‌ علیه متحدان جمهوری اسلامی در منطقه طراحی کرد و فکر کردند وقتی داعش نتوانست موفقیتی به دست بیاورد و از طرف دیگر در شمال عراق هم شکست خوردند، اسرائیل در ادامه این طراحی‌ها وارد صحنه شود و به سوریه حمله کند که در این زمینه هم شکست سنگینی خواهند خورد.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ بیان داشت: اولین باری است که یک رئیس جمهور در آمریکا از عبارت خلیج عربی به جای خلیج فارس استفاده می‌کند و این نشان دهنده یأس و ناامیدی آنان از ملت، رهبری و کشور ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقداماتی که آمریکا انجام داده همه ایرانی‌ها را حتی در خارج از ایران متحد کرده است و ایرانی‌ها می‌دانند که اقدامات آمریکایی‌ها فریب‌کاری است.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه در مسائل موشکی و دفاعی مذاکره نخواهیم کرد، افزود: اگر آمریکا برجام را پاره کنند و ما فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر بگیریم در این شرایط اگر اروپایی‌ها بخواهند در خصوص هسته‌ای مذاکره کنند ما دیگر آمریکایی‌ها را به هیچ وجه در این مذاکرات راه نمی‌دهیم.