9 وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس/ 13 سوال از وزیر بهداشت

گروه سیاسی- مجلس این هفته جلسه علنی دارد و کمیسیونهای تخصصی مجلس هم برگزار می شود.

در جلسات این هفته کمیسیونهای تخصصی مجلس 9 وزیر حاضر می شوند.

به گزارش افکارنیوز، در طول این هفته وزرای بهداشت، کشور، خارجه، تعاون، صنعت، راه و شهر سازی، دادگستری، اقتصاد و دارایی و آموزش و پرورش به کمیسیونهای تخصصی مجلس می روند.

برخی از وزرا برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس و برخی هم برای ارائه گزارش به جمع نمایندگان می روند.

13 سوال از وزیر بهداشت

سید حسن قاضی زاده وزیر بهداشت بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می شود تا به 13 سوال نمایندگان پاسخ دهد.

علیرضا محجوب و نادرقاضی پور هشت سوال از این وزیر دارند.

ولی ملکی 2 سوال، سیده فاطمه حسینی، محمدهقان و نصراله پژمانفر نیز هر کدام یک سوال از این وزیر دارند.

پاسخگویی وزیر کشور به هفت نماینده

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می رود تا به هشت سوال هفت نماینده پاسخ دهد.

علی اکبر کریمی، عین اله شریف پور، ولی اله نانوا کناری، محمد مهدی برومند، حسن نوروزی و سیده فاطمه حسینی هر کدام یک سوال و حسینعلی حاجی دلیگانی نیز 2 سوال از این وزیر دارند.

وزرای خارجه و تعاون در کمیسیون اجتماعی مجلس

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بعدازظهر سه شنبه با حضور در کمیسیون اجتماعی در خصوص اقدامات انجام شده در اجرائی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی به نمایندگان گزارش می دهد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر سه شنبه با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس به سوالات علیم یارمحمدی، محمدعلی پور مختار، شهباز حسن پور، محمدرضا پور ابراهیمی و محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و بافق جواب می دهد.

ربیعی همچنین بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می رورد تا به سوالات محمدرضا پورابراهیمی، حسین امیری خامکانی، نادر قاضی پور و همایون یوسفی پاسخ دهد.

هشت سوال از شریعتمداری در کمیسیون صنایع و معادن

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می رود تا به هشت سوال نمایندگان پاسخ دهد.

سید علی ادیانی، امیر خجسته و سید جواد ساداتی نژاد هر کدام 2 سوال از این وزیر دارند. همچنین محمدرضا پورابراهیمی و علی اسدی هر کدام یک سوال از این وزیر دارند.

شش سوال از آخوندی در کمیسیون عمران مجلس

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی باید بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون عمران مجلس حاضر شود و به سوالات شهرام کوسه غراوی، نادر قاضی پور، هادی قوامی، محمد دهقان، محمدرضا ملکشاهی و محمد حسن نژاد پاسخ دهد.

وزیر دادگستری در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس

علیرضا آوایی وزیر دادگستری صبح روز دوشنبه برای پاسخ به سوال علی مطهری، حمیده زرآبادی و سیده فاطمه حسینی در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس حاضر می شود.

کرباسیان، شریعتمداری در کمیسیون اقتصادی

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و درایی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بعدازظهر دوشنبه به کمیسیون اقتصادی مجلس می روند تا در خصوص مسائل اقتصادی روز با نمایندگان گفتگو کنند.

بطحایی در کمیسیون آموزش

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می رود تا در خصوص قانون سنجش و نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی گزارشی ارائه کند.