تحرکات جریان انحرافی در اردبیل

سرویس سیاسی افکار نیوز - انتشار اخباري مبني بر تلاش گسترده جريان انحرافي براي نفوذ در حوزه هاي انتخابيه و بخصوص حوزه هاي تك نماينده با واكنش بسياري از صاحبنظران مواجه شده است.

جریان انحرافی سعی دارد با فعالیت گسترده جایگاهی در عرصه سیاست برای خود دست و پا کند.

به گزارش سرویس سیاسی افکار نیوز، گفته می‌شود در جلسه اخیر اعضای جریان انحرافی بحث‌های مختلفی درباره ترکیب لیست تهران مطرح شده و این جریان تصمیم گرفته لیست این جریان در تهران بیشتر رنگ علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری داشته باشد و از چهره‌های سیاسی در حداقل ممکن استفاده شود.

در همین حال محمد تقی رهبر رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت‌های جریان انحرافی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جریان از مدتها قبل در تکاپوی انتخاباتی است گفته بود: جریان انحرافی از مدتها پیش دست به کار شده و با برگزاری جلسات و صرف هزینه‌های بسیار سعی در اثر گذاری بر انتخابات مجلس را دارد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی سعی می کند از تمامی فرصتها برای حضور در انتخابات استفاده کند گفته بود: شنیده شده که جریان انحرافی از مدتها پیش پول‌هایی را درقالب کمک به خدمات دینی برای ائمه جماعات فرستاده که بسیاری از آنها نیز این کمک‌ها را مرجوع کرده‌اند.

حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز تأکید کرده بود که جریان انحرافی سعی دارد بر روی حوزه‌های انتخابی تک‌نماینده که به حدود ۱۷۵ حوزه در کشور می‌رسد، تمرکز کند و روش کار آنان اینگونه است که از ظرفیت احمدی‌نژاد استفاده کنند؛ یعنی وابستگی یک فرد را به احمدی‌نژاد پررنگ کنند.

واکنش گروه های سیاسی مختلف در حالی است که فعالیت های زود هنگام انتخاباتی در برخی از استانها، گمانه زنی ها برای تلاش مستمر جریان انحرافی در حوزه های انتخابیه را قوی تر می کند.

طی روزهای اخیر نیز قرار بود همایشی با رویکرد انتخاباتی در برخی از دانشگاه های آزاد اردبیل برگزار شود که با تلاش مسئولان از برگزاری آنها ممانعت به عمل آمد.

هرچند مسئولان تاكيد دارند كه از فعاليت افرادي كه با جريان انحرافي ارتباط داشته باشند جلوگيري کنند اما تغيير مكرر فرمانداران طي ماه هاي اخير گوياي تناقض رفتار و گفتار مسئولان درگير در انتخابات است.