مهر تایید ترامپ بر آمریکایی بودن فتنه سبز

 در میان سخنان جنجالی ‌دانلد ترامپ، رئیس جمهورهتاک آمریکا موضوعی مغفول ماند که کمتر رسانه‌ها به آن پرداختند. ترامپ در سخنرانی خود علیه کشورمان در کنار تروریست نامیدن ایرانیان دست به حمایت از فتنه‌گران حادثه سال ۸۸ زد.

وی فتنه سبز را انقلاب سبز خواند و عنوان کرد که حکومت ایران شهروندان خود ( فتنه گران ۸۸) را سرکوب کرده است. این درحالی است که فتنه صهیونیستی - آمریکایی سبز با حضور حماسی مردم در ۹ دیماه همین سال خنثی شد. البته این موضوع جدیدی نیست که کاخ سفید به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی است و از دوران‌های قبل روسای جمهوری این کشور به صراحت آرزوی تغییر نظام ایران را در سر پروانده و آنرا همواره به زبان رانده‌اند.

در این زمینه حتی رکس تیلرسون، وزیرخارجه آمریکا بعد از سخنرانی سخیف ترامپ به صراحت از تلاش ‌کاخ سفید برای براندازی حکومت ایران سخن گفت.

این در شرایطی است که بنیامین نتایاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز بارها حمایت خود از فتنه سبز را اعلام داشته است.

در این رابطه با وجود اینکه آمریکا و اسرائیل از فتنه سال ۸۸ حمایت تمام قد داشتند اما اصلاح‌طلبان هنوز برائت خود از فتنه سبز را اعلام نکرده‌اند.

سخنان ترامپ یکبار دیگر نشان داد که فتنه سال ۸۸ اساس آمریکایی داشته است و کاملا مورد حمایت و با برنامه‌ریزی صورت گرفته است. ترامپ امروز نشان داد از این ناراحت است که چرا کار نظام جمهوری اسلامی در سال ۸۸ یکسره نشد و آرزوی ایجاد فتنه‌ای دیگر را در سر می‌پرواند.