آمادگی نیروی هوایی در مقابله با تهدیدات ترامپ

سرتیپ دوم امیر محمد قره باغی، در حاشیه حضور فرماندهان، مسئولین و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در مزار شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهشت زهرا، اظهار داشت: امروز برای تجدید عهد و پیمان با شهدای گران قدر، که هرچه داریم از آن ها است بر مزار آن ها حاضر شدیم.

وی افزود: امروز آرامشی که در کشور موجود است، مدیون خون شهدای عزیز است.

http://www.afkarnews.ir/

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بر وحدت بین نیروهای مسلح و ارتش و سپاه تاکید کرد و گفت: در این ایام برنامه های مشترک و مختلفی برای وحدت با برادران سپاه اجرا خواهیم کرد، تا در برابر دشمنان به صورت مقتدر و متحد بایستیم.

وی با بیان این که به تهدیدات ترامپ هیچ وقعی نمی گذاریم، گفت: تهدیدات ترامپ اثر و اهمیتی در برنامه های ما ندارد و ما در طول سال همواره آماده مقابله با تهدید دشمنان هستیم و علاوه بر آن مسائل معنوی را در کنار آمادگی تجهیزات در نظر می گیریم، چرا که نقطه قوت ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح بحث ایثارگری و روحیه شهادت طلبی کارکنان است.

بر اساس این گزارش، قره باغی، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهان، مسئولین و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری با حضور در بهشت زهرا(س) ضمن ادای احترام به شهدای سپاه، با شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.