حرفهای روحانی، جهانگیری، نوبخت و ربیعی برای مردم قابل باور نیست/ مردم نه به دولتی ها اعتماد دارند و نه به مجلسی ها

گروه سیاسی- حسینعلی حاجی دلیگانی؛ نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به ملاقات مردمی خود در روز گذشته در حوزه انتخابیه اش گفت: اینجانب در روز شنبه با 350 نفر از مردم حوزه انتخابیه ام ملاقات کردم که بیش از 100 نفر آنها درخواست شغل داشته و خواستار اشتغال بکار بودند.

وی با بیان بیان اینکه عمده تقاضاهای مردم در ملاقات با نمایندگان مجلس درخواست اشتغال و درآمدزایی است، افزود: در بین مراجعه کنندگان از جوان تحصیل کرده فوق دیپلم گرفته تا لیسانس و فوق لیسانس بودند و حتی افراد میانسال 45 ساله همه دنبال یک شغل بودند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه نوع شغل برای این افراد مهم نبود، گفت: آنها فقط می خواستند در جایی مشغول شوند و صرفا بیکار نباشند. این افراد حاضر بودند در هرنوع شغلی بکار گرفته شوند.

حاجی دلیگانی افزود: در این میان تعدادی برای وام کارآفرینی، رهن خانه، شغل های خانگی و تعداد قابل توجهی هم برای تامین جهیزیه دختران خود مراجعه داشتند.

وی اضافه کرد: جالب است وقتی با عموم افراد صحبت می کنیم به این نکته می رسیم که آنها نه به دولتی ها اعتماد دارند و نه به مجلسی ها.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: اظهارات روحانی رئیس جمهور، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رفع مشکلات، اشتغال و میزان شغل های ایجاد شده، برای مردم قابل باور نیست.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به صحبت های مسئولین دولتی و مجلس بی اعتماد هستند، تصریح کرد: بعنوان مثال 10 روز پیش سخنگوی دولت اعلام کرد که طلب و پول گندمکاران ظرف یک هفته پرداخت می شود اما هنوز 50 درصد طلب گندمکاران و 10 پول جوکاران هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: مردم وقتی این بد قولی ها را می بینند، می گویند فلان وزیر، مسئول یا مقام دولتی و یا حتی رئیس جمهور وقتی حرف می زنند، اظهارات آنها در حد حرف است و با واقعیات جامعه متفاوت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه دولت روحانی به وعده های داده شده خود عمل نکرد، افزود: مردم بر این باورند که آمارهای ارائه شده از سوی مسئولین در زمینه های مختلف از جمله اشتغال و وضعیت اقتصادی غلط و غیر واقعی است.

حاجی دلیگانی افزود: مثلا آمارهای متفاوتی از زبان رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، سخنگوی دولت، وزیر تعاون و رئیس آمار کشور بیان می شود و این آمارها با هم همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه دولت به وعده های خود عمل نکرده، فزود: البته نمی گوییم دولت هیچ کاری نکرده بلکه آنچه به مردم وعده داده شده، محقق نشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: در حال حاضر نسبت میزان فرصت های شغلی که از دست می رود به تعداد فرصت های شغلی که ایجاد می شود، زیاد است و این پیام خوبی برای وضعیت اقتصادی کشور ندارد.