وزیر پیشنهادی علوم: برآمده از جریان اصلاحات هستم

 منصور غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس و در جریان رأی اعتماد نمایندگان مجلس، اظهار داشت: دانشگاه را محل همبستگی، تفاهم و وحدت ملی می‌دانم. نهاد دانشگاه به باور من دستگاهی است که در آن هر کسی که وارد می‌شود باید ارتقا اخلاقی یابد و زیستن با هر نوع تفکری را یاد بگیرد.

وی افزود: با وجود اینکه برآمده از جریان اصلاحات هستم اما معتقدم اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌توانند دور یک میز با تکیه بر حق، انصاف، قانون و مدارا بنشینند و برای سربلندی ایران عزیز بکوشند. بر همین اساس تلاش خواهم کرد گوش شنوا برای همه حرف‌ها و نقدها باشم و چشم را بر هیچ حق و حقیقتی نبندم.

گزینه پیشنهادی وزارت علوم  تصریح کرد: در این روزها جلسات زیادی با فراکسیون‌ها و نمایندگان محترم و اساتید و دانشجویان عزیز برگزار کرده‌ام. دغدغه‌ها و نگرانی‌های آنها را در رسانه‌ها و جلسات دیده و شنیده‌ام و آنها را پیگیری کرده‌ام. با عمده این نگرانی‌ها و انتظارات به حق منتقدان ابراز همدلی می‌کنم، اگرچه در بسیاری از موارد به دلیل اعتقادات و پیشینه‌ام خود را مصداق آنها نمی‌دانم، اما به صراحت می‌گویم اصولگرا و اصلاح‌طلب، استاد و دانشجو، نماینده و مدیر در همه جا حق دارند حساس و منتقد باشند و باید قدردان این حساسیت و صراحت آنها بود. 

ادامه دارد....