اقدام اعضای کمیسیون امنیت ملی

محمدجواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ؛  اظهار کرد: قرار است فردا (دوشنبه، 8 آبان ماه) تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در آستانه اربعین حسینی به مرزهای غربی و جنوبی کشور سفر کنند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی در قالب دو گروه به مرزهای غربی و جنوبی کشور عزیمت می‌کنند، اظهارکرد: گروهی از اعضای کمیسیون امنیت ملی به سرپرستی علاءالدین بروجردی از مرزهای شلمچه و چذابه به خوزستان می‌روند و تعدادی دیگر از اعضا به سرپرستی بنده جهت بازدید از مرزهای مهران و خسروی به ایلام می‌رویم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه سال گذشته هم جمعی از اعضای کمیسیون ما از مرزهای غربی و جنوبی کشور بازدید کردند، گفت: در آن سفر از گذرگاه‌های مرزی بازدید کردیم و وضعیت تردد زائران، مسائل بهداشتی و خدمات‌رسانی به آنان را مورد ارزیابی قرار دادیم و همچنین در شورای تأمین استان شرکت کردیم.

جمالی با بیان اینکه سال گذشته جلسه مشترکی را هم با هیئت عراقی در چزابه و شلمچه برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: اگر شرایط فراهم باشد فردا هم علاوه بر بازدید از پایانه‌های مرزی جلساتی هم با هیئت عراقی خواهیم داشت.