ترس مقامات امریکا از قدرت جنگ الکترونیک ایران

سرویس سیاسی افکار نیوز - سايت ياهو(yahoo) با انتشار مطلبي در مورد اتفاقات رخ داد در هفته هاي گذشته و در اختيار گرفتن هواپيماي جاسوسي آمريكا كه وارد حريم كشور شده بود را مورد بررسي قرار داد.

به گزارش افکار نیوز، این سایت پربیننده با انتشار مصاحبه های مختلف مسئولین نظامی کشور در ادامه به تحلیل مصاحبه های مقامات امریکایی پرداخته است.

در قسمت هایی از این مطلب آمده است: رسانه های ایالات متحده گزارش کرده اند ترس در ایالات متحده شدت گرفته است که آیا ایران دسترسی و استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته در هواپیماهای بدون سرنشین بدست اورده است؟

در ادامه امده است: یک مقام ایالات متحده، روز چهارشنبه گفت که ایالات متحده به حال شک و تردید در ارتباط این مبحثاست که ایا ایرانیان دارای تخصص لازم برای مقابله با هواپیمای جاسوسی را دارند؟




سایت یاهو اعلام نمود افشاگری ایران در مورد هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا نشان می دهد واشنگتن در حال افزایش نظارت و اعمال فشار بر جمهوری اسلامی بر سر برنامه هسته ای آن کشور است.

در ادامه این سایت با اشاره به گزارش های خبری نیویورک تایمز تصریح کرد: هواپیماهای بدون سرنشین بخشی از برنامه نظارت بود که بارها برای تشخیص نقشه سایت های مشکوک هسته ای به سمت ایران حرکت کرده اند.

انتشار اين خبر در سايت ياهو نشان از بهت و ترس مقامات آمريكايي نسبت قدرت دستيابي ايران به اخرين دستاورد هاي جنگ الكترونيك است.