سیاست بازی اصلاح طلبانه به وقت زلزله

گروه سیاسی- زلزله در کرمانشاه قلب همه مردم ایران را به درد آورد و هر ایرانی به سهم خود سعی کرده برای کمک به زلزله زدگان قدمی بردارد، اما در زمانی که مردم زلزله زده بیش از هر زمان دیگری نیاز به کمک دارند ، معاون اول رییس جمهور به انتقاد از مسکن مهر در سر پل ذهاب پرداخت و با ابراز تاسف از اینکه بیشتر خانه های تخریب شده در زلزله متعلق به ساختمان های مسکن مهر بوده است از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با دقت این موضوع که چرا خانه های نوساز تا این حد آسیب پذیر بوده اند را بررسی کند.

به گزارش افکارنیوز، همین موضوع باعث شد تا رسانه های اصلاح طلب همزمان به تخریب دولت احمدی نژاد و مسکن مهر بپردازند و در زمانی که همه نگران زلزله زدگان هستند به سیاسی بازی بپردازند.

جالب اینجاست تنها از بیش از ۷۰۰ کشته شده در زلزله تنها دو نفر مربوط به خانه های مسکن مهر بوده است، در واقع اگر مسکن مهر برای قشر مستضعف در این شهرستان و در استان کرمانشاه ساخته نمی شد و خانواده ها در مسکن های قدیمی زندگی می کردند تلفات زلزله بسیار بیشتر می شد.

از سوی دیگر نیکزاد به عنوان وزیر مسکن دولت احمدی نژاد پاسخ جهانگیری را داده و گفته: در حالیکه همه نیروهای لشکری و کشوری، امدادی و سایرین مشغول امداد و نجات و اسکان موقت زلزله زدگان هستند، برخورد سیاسی و جناحی و غیر اخلاقی، جفا در حق مردم و زلزله زدگان می باشد و سیاسیون از آب گل آلود ماهی میگیرند .

 اینکه معاون اول محترم رییس جمهور بر خلاف واقعیت اعلام نماید که اکثر خانه های تخریب شده مربوط به مسکن مهر است بسیار تاسف آور و پرداختن به اغراض سیاسی در چنین شرایط بحرانی دور از شان مقامات عالی رتبه کشور است و در اولین ساعات وقوع زلزله بدون حضور میدانی چطور به این نکته کارشناسی رسیده است ؟ جای بسی تعجب و حیرت است .

آیا اگر 88840 واحد مسکن مهر شهری و روستایی ساخته نمی شد و مردم در ساختمان غیرمسکن مهر و غیر مقاوم اسکان می یافتند ویرانی آن مسکن ها فاجعه مصیبت بار بر مردم بوجود نمی آورد ؟

دولت مردان بدانند که از عمر دولت شان نزدیک به 5 سال گذشته است بجای پاس دادن همه ی نابسامانی ها به دولت گذشته از عملکرد خودشان بگویند و رئیس محترم دولت هم بداند پروژه اعلامی تان در کرمانشاه را تعاونی مسکن مشاغل آزاد ساخته است نه دولت قبلی.