قاتلین ملت ایران برای کمک به زلزله زدگان شماره حساب دادند!

گروهک تروریستی منافقین با استفاده از فرصت پیش آمده برای کمک مردمی در زلزله کرمانشاه اقدام به اعلام شماره حساب در فرانسه برای جمع آوری پول کرده است. همینطور از ایرانیان مقیم آمریکا و اروپا به بهانه کمک به مردم زلزله زده درخواست کمک‌های مالی کرده است.

بر پایه این خبر، در کانال تلویزیونی منافقین موسوم به سیمای آزادی شماره حساب‌هایی متعلق به کشور فرانسه برای دریافت کمک‌های مردمی ارائه می‌شود که با توجه به سابقه این گروهک در واقع شیوه‌ای برای اخاذی از مردم به بهانه کمک به حادثه دیدگان است.

همزمان با تبلیغ برای دریافت کمک‌های مالی، عوامل نفاق در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به بهانه اطلاع رسانی بهتر، از مردم می‌خواهند تا تصاویر و اخبار خود را در خصوص حادثه کرمانشاه به شبکه‌های مرتبط با این گروه ارسال کنند.

در اخبار و اطلاعات درخواست شده توسط عوامل این گروه سوالاتی درباره شیوه‌های کمک رسانی دولتی، رفت و آمد مقامات نظامی و دولتی به کرمانشاه، کاستی‌های موجود در مناطق زلزله زده، خبرهای مربوط به اعتراضات مردم و ... دیده می‌شود که با توجه به اهداف این گروهک در جهت جاسوسی و جمع آوری اطلاعات، مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

در همین رابطه آنها تلاش دارند از فرانسه با روش‌های مختلف از قبیل تلفن یا فضای مجازی با مردم حادثه دیده یا گروه‌های امدادی ارتباط برقرار کرده و کسب اطلاعات کنند.