پشت پرده تعطیلی خط 7 مترو/ اقدام اصلاح طلبان برای تخریب مدیریت قالیباف

گروه سیاسی- اصلاح طلبان که به خوبی می دانند قالیباف از چهره های تاثیر گذار جریان اصولگرایی است، انواع و اقسام تهمت ها ره به وی وارد کردند، روزی عنوان کردند قالیباف تهران را به 100 سال گذشته برده و روزی دیگر با دروغ املاک نجومی با آبروی افراد بازی کردند.

به گزارش افکارنیوز، این روزها و پس از انتخابات شورای شهر پنجم هنوز هم اصلاح طلبان دست از تخریب قالیباف بر نداشته اند .

در اقدام اخیر خط 7 متروی تهران متوقف شد و عنوان کردند این خط ایمن نیست و همین موضوع باعث شد سکوت 3 ماهه قالیباف بشکند.

قالیباف روز گذشته  در دانشگاه علم و صنعت و در همایش گنواصولگرایی در نگاه جریان دانشجویی" در دفاع از عملکرد خود در توسعه مترو بیان داشت: 25 سال، 65 کیلومتر مترو ساخته شد، اما این میزان در دوره من به 200 کیلومتر رسید. تعطیلی خط 7 مترو کار سیاسی است و جایزه جهانی تونل و مترو چندی پیش به خط 6 مترو تهران تعلق گرفت.

با نگاهی به عملکرد شهردار گذشته تهران می توان دریافت خدمات بسیار زیادی در پایتخت برای مردم انجام گرفت که یکی از آنها توسعه مترو بود، اصلاح طلبان به خوبی می دانند نمی توانند کارنامه درخشانی همچون قالیباف برای تهران ارائه دهند به همین دلیل سعی در تخریب مدیریت وی داشتند.

در تیر ماه امسال بود که اعضای شورای شهر متشکل از مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل، رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه، مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر و عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران به همراه مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار، ناصر امانی معاون پارلمانی شهردار و تمامی مسئولین، مشاوران و پیمانکاران مترو از خط 7 مترو بازدید کردند.

مهدی چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سلسله بازدید های انجام شده در زمان ساخت خط هفت مترو گفت: خط هفت مترو تهران یکی از مدرنترین و مکانیزه ترین خطوط مترو است و می توان آن را پیشرفته تر از سایر خطوط به حساب آورد که البته با پیشرفت تکنولوژی باید هم این پیشرفت وجود داشته باشد.

وی در آن بازدید تاکید کرد که "آن استانداردی که می بایست در خط 7 رعایت می شد، رعایت شده است."

این موضوع نشان می دهد اعضای شورای شهر قبلی نیز دغدغه امنیت مردم را داشتند و در بازدید خود از خط 7 بر استاندارد بودن این خط مترو تاکید کردند اما پس از روی کار آمدن شورای شهر و شهردار جدید خط 7 مترو تعطیل شد.

به همین دلیل است که قالیباف می گوید تعطیلی خط 7 مترو سیاسی است، انتظار این است اگر اصلاح طلبان نمی توانند عملکردی همانند قالیباف ارائه دهند با سیاسی کاری باعث تعطیل شدن اقدامات وی نیز نشوند.