جبهه پایداری نابودی داعش را تبریک گفت

 جبهه پایداری انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای پاکسازی سرزمین‌های مقدس اسلامی از لوث وجود داعشیان را به رهبر عزیز و شجاع  و ملت شهید پرور ایران و  امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: پیروزی قاطع سپاهیان نور بر خفاشان تاریکی و پاک سازی سرزمین های مقدس اسلامی از لوث وجود داعشیان را به آن رهبر عزیز و شجاع  و ملت شهید پرور ایران و  امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان تبریک می گوییم. یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم که با مجاهدت و نثار خون خود این پیروزی را رقم زدند همیشه گرامی و درجاتشان در پیشگاه خداوند متعال بلند مرتبه تر باد. ما بهمراه امت بزرگ اسلامی به همه افراد، گروه ها و نهادهایی که در این زمینه ادای وظیفه نمودند از مدافعان ایرانی حرم و رزمندگان سرفراز نیروی قدس به‌ویژه سردار سرافراز قاسم سلیمانی گرفته تا حزب الله قهرمان لبنان، نیروهای حشد الشعبی عراق،  فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و حیدریون سوریه و بسیاری از دیگر سربازان گمنام می بالیم و برای آن ها آرزوی توفیق هرچه بیشتر در راه حفظ دستاوردها و پیگیری آرمان‌های بلند اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را داریم.

در این بیانیه تصریح شده است: این پیروزی بزرگ که حاصل بکارگیری هدایت‌ها و تدبیرهای داهیانه آن رهبر گرامی از یک طرف و ولایتمداری و تشخیص درست و عمل به تکلیف نیروهای انقلاب به‌ویژه جوانان پرشور مدافع حرم از طرف دیگر می باشد، در خود درس های ارزنده ای برای ادامه راه در بر دارد که نیروهای انقلاب ملاحظه آنها را وظیفه خود می دانند؛ گرچه طومار حکومت داعش در منطقه در هم پیچیده شد، ولی ویروس این فکر تکفیری و خطرناک می تواند خطراتی داشته باشد که از جمله، زشت و وارونه جلوه دادن چهره زیبا و نورانی اسلام، بمنظور جلوگیری از گرایش روز افزون مردم جهان مخصوصا جوانان است که لازم است صاحبان قلم و اندیشمندان متعهد اسلامی با روشنگری های خود با آن به مقابله جدی برخیزند.

در این بیانیه تأکید شده است: این پیروزی همچنین شاهد صدقی بر تدابیر حکیمانه آن رهبر معظم در موضوع مقاومت است که در نتیجه آن نیروهای مقاومت نوپدیدی از بیشتر سرزمین ها اسلامی متشکل شدند و این نهال های مقاومت در عرصه پیکار با نیروهای اهریمنی هر یک به درختی بالنده و تنومند تبدیل شدند و سهم الهی خویش را در پیروزی امت بر تکفیریان ادا نمودند. این رویش ها نوید بخش آینده روشنی برای مقاومت در سرزمین های امت اسلامی خواهند بود.

این بیانیه می‌افزاید: حقیقتی که آن رهبر معظم در مناسبت های متعددی به مسئولین گوشزد می نمودند، امروز در این پیروزی متجلی گشته است؛ و آن حقیقت این است که کوتاهی و بی اعتنایی به مقاومت و به جای آن خوش بینی افراطی به بیگانگان سودی به همراه ندارد و تنها مجاهدت قهرمانانه با بهره گیری از ظرفیت‌های درونی و تقویت آن‌ها و رویکرد مقاومت و پایداری در برابر دشمن عنود و کینه توز نتیجه بخش خواهد بود. مقایسه این دستاورد عظیم در این مرحله پرافتخار از مقاومت نیروهای انقلاب با عقیم ماندن برجام که به تصریح برخی از مسئولین نه تنها هیچ نتیجه ای نداشت بلکه باعث تجری آمریکا و دنباله روهای غربی او و تشدید تحریم ها و تهدیدها  گردید، نشان می دهد که راه اصلی و ثمر بخش تنها پرداختن به تقویت بن مایه های درونی و اقتصاد مقاومتی است نه چشم دوختن به بیرون مرزها.

در این بیانیه آمده است: همان‌گونه که رهبر معظم اشاره فرمودند، راه پرافتخار الهی پر پیچ و خم و دارای فراز و نشیب های فراوان است و با صبر و تلاش مجاهدانه است که نفحه هایی نظیر پیروزی خیره کننده اخیر نیروهای مقاومت اسلامی بر نیروهای فتنه کور و در عین حال پیچیده تکفیری ها و تروریست ها، خون تازه ای در رگ های ملت و امت اسلامی تزریق و همگان را بر ادامه راه مصمم تر می‌کند. 

این بیانیه تصریح می‌کند: بی‌تردید دشمن همچنان بر توطئه های جدید و طرح دسیسه ها و دشمنی های خود اصرار خواهد ورزید و به همین دلیل نیروهای وفادار به انقلاب لازم است از انجام وظایف سخت در شرایط پیچیده کنونی جهان دست برندارند و با درایت راه دشوار مجاهدت در راه خدا و خنثی کردن توطئه های دشمنان را ادامه دهند.

در این بیانیه آمده است: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مانند همیشه بر پایداری بر سر حفظ دستاوردهای انقلاب و تلاش مجاهدانه در مسیر اهداف و آرمان‌های الهی به‌عنوان وظیفه‌ای همگانی تأکید می‌کند و از ملت هوشمند و سخت‌کوش به‌ویژه جوانان عزیز می‌خواهد در صفوفی به هم فشرده در همه صحنه‌های مجاهدت و مقاومت اعم از صحنه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی به‌طور روزافزون حضور خود را حفظ نمایند و پرده‌های دیگری از افتخارات معنوی و الهی را در معرض دید جهانیان بگذارند. 

این بیانیه تأکید می‌کند: در خاتمه از حق‌تعالی عاجزانه درخواست ثبات قدم در مسیر نورانی اسلام ناب محمدی (ص) و جلب رضایت اهل‌بیت علیهم‌السلام و ولایتمداری در عمل به فرامین ولی امر مسلمین را مسئلت داریم. به امید این‌که این پیروزی‌ها مقدمه آزادی قدس عزیز و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.