امروز منطق جهاد در برابر استکبار پیروز است

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم یگان فاتحین که عصر امروز (چهارشنبه  اول آذر) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه جهان این روزها شاهد پرتو افشانی خورشید اسلام در مرکز عالم است، اظهار کرد: دنیای استکبار در حال غروب است که نشان از به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهیدان مدافع حرم تندیس‌های زنده استقامت و شرف و عزت همه مسلمانان و مظاهر شکست ناپذیری اسلام در میادین جهان هستند.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه امروز همه دیدند که در مقابل استکبار و صهیونیسم فقط منطق ایستادگی جواب می‌دهد، تصریح کرد: تاریخ انقلاب نشان داد می‌توان بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ و با ایستادن در برابر آنها، قله‌های رفیع علم و فناوری را فتح کرد.

جانشین فرمانده سپاه افزود: امریکایی‌ها فکر می‌کردند می‌توانند با خلق داعش روند گسترش انقلاب را محدود کنند اما این روند معکوس شد و با حضور رزمندگان ایرانی و افغانستانی و پاکستانی و عراقی و سوری در کنار هم، هسته اولیه جهادی در جهان اسلام شکل گرفت.

سردار سلامی گفت: جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و فرماندهی میدانی سردار سلیمانی سطح عظیمی از قدرت دفاعی را ایجاد کرد.

وی گفت: دشمنان می‌دانند دیگر هر جنگ جدیدی معادل است با محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم.

جانشین فرمانده سپاه افزود: امروز می‌بینیم سعودی ها قادر به تعقیب سیاست‌های تفرقه افکنانه خود نیستند و به رژیم صهیونیستی برای فشار به حزب الله توسل می‌کنند. امروز می‌بینیم فتنه امریکایی-صهیونیستی-سعودی در کردستان عراق شکست خورده است.

سردار سلامی با بیان اینکه ما در راه شکست دادن همه توطئه‌های جهان استکبار در جهان اسلام هستیم، گفت: سرنوشت همه مسلمانان در همه کشورهای اسلامی به هم گره خورده است.

وی ادامه داد: دشمنان ما در حال زوالند و بن بست فکری و استراتژیک و تمام شدن سرمایه های راهبردی دشمنان دیده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند ما را در انزوای سیاسی قرار دهند اما می‌بینیم امروز حل معادلات سیاسی در منطقه و‌ جهان بدون حضور ایران و همراهان انقلاب اسلامی ممکن نیست. آنها می‌خواستند ما را در محاصره فناوری قرار دهند اما آن را شکستیم و به سطح بالایی از بازدارندگی در برابر هر دشمنی با هر توانی رسیده ایم.

وی گفت: دشمنان بیش از این خود را در مسیر شتاب دار زوال قرار ندهند و زبان تهدید را کنار بگذارند.

جانشین فرمانده سپاه در پایان تاکید کرد: شاهد جشن های بزرگتری در صحنه های دفاع از انقلاب خواهیم بود.