سرنگونی داعش به لطف کمک های مستشاری سپاه

سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در مشهد برگزار شد ؛ با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی همان فرهنگی است که قرآن اشاره کرده است؛  اظهار داشت : ما تلاش می کنیم که تفکر بسیجی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه اتفاقی که باید در سوریه و عراق می افتاد و مقاومت پیروز می شد؛ امروز رخ داده ؛ افزود: ثمرات تفکر بسیجی را در پیروزی های محور مقاومت سوریه و عراق می بینیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد : دفاع مقدس موجب شد تا افراد شاخص و رزمندگان زیادی وارد میدان شوند و چهره شوند  و تاثیر گذار باشند.   

وی با اشاره به اینکه جغرافیایی که تروریست های داعش در اختیار داشتند بسیار وسیع بود ؛ ادامه داد: کار خیلی بزرگی رزمندگان ما انجام دادند و حکومت داعش را سرنگون کردند. امروز اتفاق بزرگی در عالم اسلام افتاد و این موضوع به لطف کمک های مستشاری سپاه بوده است.  

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد : مردم امروز به برکت انقلاب اسلامی و فرهنگ قرآنی نشات گرفته از آن،  در  پیاده روی اربعین با اشتیاق حضور پیدا می کنند و این موضوع لرزه بر اندام استکبار انداخته است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان ابعاد تفکرات تکفیری ها  تاکید کرد : تکفیری ها با تمام توان به قصد نابودی عتبات و حرم آمده بودند ؛ اما در میدان نبرد شکست سختی خوردند.

وی گفت : فهم قرآن، فهمیدن و عمل به قران بسیار مهم است و اگر این فرهنگ را پیاده سازی کنیم موفق خواهیم شد.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه قرائت و فهم قرآن از اهمیت بسیاری برخوردار است ؛ اضافه کرد : امام حسین (ع) و امیر المومنین (ع) و سایر ائمه (ع) به شهادت رسید تا احکام قرآن پیاده شوند .

وی اضافه کرد : من در جبهه دفاع مقدس و مقاومت دیدم که رزمندگان هیچگاه قرآن را رها نکردند و این راه ؛ مسیر موفقیت است.  ما در نیروی زمینی آمادگی داریم که بالاترین حمایت های ما از برنامه های قرآنی باشد.