پیروزی اسلام ناب بر وهابیت بسیار گسترده است

سردار محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه نیروی زمینی سپاه در همه عرصه‌های قرآنی موفق بوده است، اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه در همه عرصه‌های قرآنی پرقدرت، کوشا و توانمند ظاهر شده است.

وی افزود: حضور برادران نیروی زمینی در عرصه قرآنی حضوری چشمگیر بود و نیروی زمینی در قرائت و تلاوت قرآن رتبه‌های قابل قبولی را کسب کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سال ۹۴ و ۹۵ شاهد درخشش خوبی از یگان های نیروی زمینی سپاه در عرصه قرآنی را شاهد بودیم، ادامه داد: پیروزی اسلام ناب بر وهابیت آنچنان بزرگ است که به یاری خدا حقانیت و اقتدار و برتری جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

وی گفت: پیروزی محور مقاومت بر تروریست های تکفیری یکی از مصادیق موفقیت مقاومت در برابر تکفیری هاست.

سردار محبی با بیان اینکه راهبردهای قرآنی در معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه تبیین شده است، تأکید کرد: قرآن دریای بیکران معرفت در همه ابعاد زندگی است و این مهم هم زندگی مادی و هم معنوی را در بر می گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: یکی از راهبردهای مهم ما در سپاه در عرصه قرآنی پرورش استعدادهای قرآنی برای مسابقات سراسری نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به درخشش سپاه پاسداران در مسابقات قرآنی سال های اخیر، بیان داشت: ما باید دائما خود را در عرصه قرآنی مجهز و آماده نگه داریم و نیروهای مسلح در این زمینه تلاش خود را افزایش دادند.

سردار محبی اهمیت تبدیل شدن به جامعه قرانی را یکی از ویژگی های سپاه دانست و گفت: برای تحقق راهبردهای سپاه در عرصه قرآنی حضور پرسنل در این زمینه بسیار مهم است. یکی از مصادیق آتش به اختیار جذب و تشویق افراد در عرصه قرآنی است.