به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمود احمدینژاد امروز در جمع پرشور مردم شهرستان باشت در استادیوم تختی این شهر با اشاره به رویکرد دولت نسبت به اشتغالزایی اظهار کرد: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اقشار مختلف بخصوص جوانان دغدغه خاطر همه مسئولان نظام است.
رئیس جمهور مهمترین دغدغه کنونی خود را نیز ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در همه مناطق کشور دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی خواهیم کرد از همه توان دولت برای ریشه‌کنی بیکاری استفاده کنیم.
احمدی‌نژاد با تبریک شهرستان شدن باشت به مردم این دیار گفت: مردم باشت مستحق این موضوع بودند چرا که خدمات گسترده‌ای را نسبت به نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها و در ادوار مختلف داشته‌اند.
رئیس جمهور از مصوبات سه دوره گذشته سفر در این شهرستان یاد کرد و افزود: از تعداد ۸۶ مصوبه سه دوره قبل در این شهرستان ۳۵ مصوبه اجرا شده و ۱۵ مصوبه در حال اجرا می‌شود.
احمدی‌نژاد افزود: پیگیر مصوبات اجرا نشده در این شهرستان هستیم و در جلسه هیئت دولت در یاسوج آنها را بررسی و راهکارهای لازم بر اجرایی شدن آنها ارایه خواهد شد.
رئیس جمهور جوانان این شهرستان را لایق خدمتگزاری دانست و گفت: دولت امکانات و تجهیزات خود را در اختیار قشر جوان قرار می‌دهد تا استعداد‌های خود را بروز دهند.
وی قول دو سالن ورزشی را به جوانان این استان داد.