نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر با رئیس جمهور

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امروز ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در این جلسه که با حضور وزیر کشور به عنوان دبیر این ستاد برگزار شد، موضوع آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: وزیر کشور در این نشست خطاب به زیرمجموعه‌های این بخش عنوان کرد که باید کار فوق‌العاده برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی انجام دهند و هر سازمان و وزارتخانه‌های در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد تحول ایجاد کند. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: رحمانی فضلی تأکید کرد وزارتخانه‌ها در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید با برنامه پیش بروند و حتماً شاخصی در این باره تعریف شود که براساس این شاخص، کار خود را انجام دهند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحول در بحث مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامه عمل پوشانده شود. 

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد تا این جلسات هر دو هفته یکبار در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شود و به طور منظم با رئیس‌جمهور نیز جلساتی در این باره برگزار شود و هفته آینده نیز جلسه‌ای با رئیس‌جمهور پیرامون این موضوع برگزار خواهد شد.