به گزارش طلوع یزد، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه غربیها و دشمنان همپیمان آنان میدانند که با از همپاشیدن بنیان مستحکم خانواده میتوانند تمامی برنامههای خود را اجرایی کنند گفت: آنان میخواهند پس از ترویج بیعفتی در بین جوانان مسلمان این بنیان را متزلزل کرده وآن را متلاشی کنند.

غلامعلی حداد عادل در نخستین نشست تخصصی تهاجمی از جنس فرهنگ در سینما دانش‌آموز یزد گفت: همواره برای مردم یزد احترام قائلم و از حدود ۵۰ سال پیش در زمان دانشجویی خود و با رفت و آمدهایی که با مردم یزد داشته‌ام، آنها را متدین‌تر و جدی‌تر وثابت عقیده‌تر از دیگران می‌دانم.

حداد عادل بیان کرد: این شهر قامتی بلند قامت در برابر سختی‌های طبیعت است و به همت این مردم چراغ تمدن و تمدن اسلامی روشن نگه داشته است که باید به این پشتکار آفرین گفت و راه نجات ایران تبعیت مردم کشور از مردم یزد در زمینه‌های تدین قناعت و پشتکار است.

وی در ادامه با اشاره به کتاب خود با عنوان " فرهنگ برهنگی، برهنگی فرهنگی " گفت: این اولین کتابی است که بعد از انقلاب در زمینه‌ی فرهنگ ملت‌ها نوشته است و به ۱۰ زبان روز دنیا ترجمه شده است.

وی تصریح کرد: بی‌حجابی رفتاری وارداتی و تقلید از تمدن فرنگی می‌باشد که بعد از ظهور تجدد و تحمیل فرهنگ غرب بر ملت ایران به زور وارد این فرهنگ شده است و در این راستا تبلیغ می‌کردند که حجاب با بی‌سوادی و بی‌فکری برابر می‌باشد و برای اینکه متفکر در جامعه زندگی کند باید خود را از این چادر و حجاب آزاد کند.

حدادعادل گفت: ما باید این تهاجمات را نقد کنیم و بگوییم هرچند بعضی از علوم را از غرب گرفته‌ایم با این حال آنها نتیجه‌ی توسعه است و در همین بین باید توجه داشته باشیم و بررسی کنیم که آیا برهنگی نیز مانند علومی که فرا گرفته‌ایم نتیجه‌ی فناوری جدید بوده یا نه؟

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: اگر دقت کنیم متوجه بهتر شدن وضع پوشش در تمامی تمدن‌ها پس از گذشت زمان می‌شویم و در اکثر تمدن‌های دنیا برهنگی به نوعی مذمت می‌شود.

وی گفت: پدیده‌ی برهنگی خاص تمدن امروز غرب می‌باشد وهدفی مادی ودنیایی دارند که لذت‌جویی و هوس‌رانی اساس آن را تشکیل می‌دهد و برای التذاذ جنسی برهنگی را با نام آزادی تبلیغ می‌کنند و این در حالی است که ربطی به آزادی ندارد.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که برای آزاد بودن نباید لباس و پوشش تمدنی را کنار گذاشته و پیشرفت کرد و امروز نیز زنان کشور ما حجاب را برگزیده‌اند و با این پوشش در تمامی عرصه‌های کشور نیز حضور پیدا کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: آن روز که می‌خواستند بی‌حجابی را در ایران ترویج کنند تلاش داشتند تا شخصیت زن با حجاب را کنار گذاشته و آن را به عنوان نماد عقب‌ماندگی در کشور معرفی کنند؛ اما امروز پس از گذشت چند دهه از انقلاب و با وجود انواع سنگ اندازی‌های دشمنان می‌بینیم که زنان در جامعه‌ی ما روز به روز رشد فزاینده دارند.

حدادعادل با اشاره به فشارها برای ترویج فرهنگ برهنگی بیان کرد: غربی‌ها تلاش دارند با برنامه‌ریزی برهنگی را جایگزین پوشش اسلامی کرده و بی عفتی را نیز جایگزین عفت کنند.

وی ادامه داد: غربی‌ها و دشمنان هم‌پیمان آنان می‌خواهند پس از ترویج بی‌عفتی در بین جوانان مسلمان بنیان خانواده را متزلزل کرده وآن را متلاشی کنند و می‌دانند که با از هم‌پاشیدن این بنیان مستحکم جامعه می‌توانند تمامی برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

وی در پایان گفت: ملتی که شما جوانان به آن تعلق دارید به لطف خدا راه خود را پیدا کرده و همچنان که در زمان انقلاب و جنگ شعارشان استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود امروز نیز بر همان شعارها تاکید دارند و با اعتماد به جمهوری اسلامی و در پرتو آن راه خود را با موفقیت ادامه خواهد داد.