پاسخگویی کرباسیان درباره وضعیت کارکنان سهام عدالت در مجلس

سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه کارکنان بخش سهام عدالت سازمان خصوصی سازی از وضعیت کاری خود راضی نیستند، گفت: در ماههای گذشته تعداد زیادی از کارکنان سهام عدالت به ما نمایندگان مراجعه کرده که جلساتی با حضور نمایندگان آنها برگزار شده و آنها از وضعیت کاری خود شکایت داشتند.

وی با بیان اینکه کارکنان مذکور دارای 10 تا 13 سال سابقه کار هستند، افزود: تعداد این کارکنان بیش از هزار نفر است که وضعیت کاری آنها نامشخص بوده و بعضا از سوی مدیران محل کار خود تعدیل شدند و با تعدادی از آنها تسویه حساب شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: این کارکنان با مراجعه به نمایندگان مجلس، اعتراض خود را بیان داشته و خواستار تعیین تکلیف وضعیت کاری خود شدند.

دلخوش افزود: اینجانب در همین راستا از مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی سوال کردم که این سوال در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

وی با بیان اینکه این کارکنان زیر مجموعه سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد هستند، گفت: وزیر اقتصاد در روزهای آینده باید در خصوص تعیین تکلیف افرادی که در بخش سهام عدالت کار می کنند پاسخگو باشد و وضعیت شغلی این کارکنان را روشن سازد.