آمریکا پایان عمر خود را امضا کرد

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اکبر رنجبرزاده در نطق میان‌دستور ضمن درود و سلام به محضر شهیدان و امام شهیدان و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی و تبریک پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام بر داعش و آمریکا و سرکردگانش به محضر ملت ایران و سرداران مقاومت، گفت: سلام بر قدس شریف، سلام بر اولین قبله گاه مسلمانان، سلام بر سرزمین معراج پیامبر اسلام(ص). قدس عزیز استواریت را حفظ کن. درس آموختگان مکتب خمینی (ره) و سربازان امام خامنه ای (دام عزه) و جوانان انقلابی و مسلمان منطقه در راهند و به زودی دستهای آلوده به دامانت را قطع خواهند کرد، ای قبله گاه روزهای ازل، بدان که تو تا ابد قلب تپنده جهان اسلام هستی.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باورها بر این است که طبق آیه شریفه قرآن کریم « و مکرو و مکروالله و الله خیرالماکرین»، ترامپ رئیس جمهور آمریکا با این اقدام احمقانه خود ناخودآگاه برای تسریع در نابودی اسرائیل مأموریت یافته است کما اینکه رئیس جمهور وقت آمریکا مأموریت فراهم آوردن شرایط برای نابودی صدام و حزب بعث را داشتند.

وی افزود:  به نظر می‌رسد حافظه دولت آمریکا مختل شده و سیلی محکمی که از ناحیه دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ خورده را فراموش کرده است. این بار نیز بداند که با انتقال سفارت جاسوسی در قلب جهان اسلام آتش قهر مسلمانان شعله ورتر و با اتحاد و انسجام آنها سیلی محکم تری خواهد خورد و پایان عمر خود و فرزند ناخلفش را امضاء کرده است.

رنجبرزاده ادامه داد: دولت آمریکا برای سرپوش نهادن به شکستهای پیاپی خود در منطقه اعم از جنگهای مستقیم و نیابتی در ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، قطر، یمن، بحرین و فلسطین و برای کم اهمیت جلوه دادن پیروزیهای اخیر جبهه مقاومت اسلامی نه از سر توانمندی بلکه از سر ضعف و ذلت و ترس از آینده، برای حفظ صهیونیستها و حیثیت برباد رفته خود دست به یک اقدام انتحاری زده و پرچم مبارزه با اعتقادات مسلمانان را برافراشته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آمریکا از حاکمان سرسپرده اش ناامید گشته و آخرین تیر در کمان آن است که سرسپردگان تا به دندان مسلح اش را بیازماید که آیا با جبهه کفر همراهند با جبهه مسلمین، آیا به مذهب و دین معتقدند یا به هم پیمانی با صهیونیسم. چنانچه پایبندی آنها به باورهای اسلامی باشد، باید تخت و تاجشان فرو ریزد و اگر هم پیمان با صهیونیسم هستند، می‌بایست به تشدید دامنه اختلافات مذهبی پرداخته و با مسلمان‌کشی انبارهای سلاحشان هر چه زودتر بر سر مسلمانان ریخته و مصرف شود چون حلقه محاصره اسرائیل تنگ تر شده و تسلیح نمودن هم پیمانان منطقه‌ای زنگ خطری برای صهیونیسم خواهد بود.

وی تاکید کرد: سردمدار بی نظمی جهانی بداند که با این حرکتهای ضد حقوق بشری و خارج از دایره منطق و حقوق بین الملل در جهت اشغالگری و کشتار مسلمانان، نتیجه ای جز اتحاد جهان اسلام و بیداری ملتهای مسلمان در بر نخواهد داشت. مجموعه اتفانات اخیر ما را مصمم و امیدوار کرده است که تحقق وعده الهی برای نابودی غاصبان اشغالگر در سرزمین فلسطین بسیار نزدیک شده است. لذا همه ملتهای آزاده مسلمان باید یکصدا برای برچیده شدن بساط اشغالگری تا نابودی صهیونیستها و تسخیر لانه های فساد آمریکایی در منطقه آماده شویم.

رنجبرزاده یادآور شد: در این راستا از مجلس شورای اسلامی انتظار می رود با هماهنگی دیگر قوا اقدامی عملی و مستمر از خود نشان دهد تا تمام مسیرهای قانونی و حقوقی در مجامع بین المللی برای روشنگری و رفع اشغالگری و تقویت جبهه مقاومت اسلامی و اتحاد مسلمانان را هموار نمایند.