خوش‌رقصی عده ای در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی برای رژیم صهیونیستی

علیرضا مرادی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌ و صنعت  گفت: با توجه به اقدام رئیس جمهور احمق آمریکا در تغییر پایتخت رژیم اشغالی از تلاویو به قدس، جامعه دانشگاهی و انقلابی علم و صنعت تلاش کرد نسبت به این حرکت انزجار خود را اعلام کند و تعدادی از دانشجویان انقلابی که وابسته به هیچ تشکل خاصی نبودند از چندین تشکل مختلف با یک دغدغه مشترک گرد هم جمع شدند و تصمیم گرفتند برای تحقیر این دو کشور غاصب پرچم‌های آنان را در نقاط مختلف دانشگاه در زیر پای دانشجویان رسم کنند.

وی ادامه داد: بعد از کشیدن تصویر پرچم‌ها روی زمین عده‌ای معلوم الحال که بارها در گذشته ماهیت استکبار دوستی خود را ثابت کرده بودند و خود را وابسته به یک جناح خاص می‌دانند، تلاش کردند این پرچم‌ها را پاک کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: این در حالی است که تمام جهان حتی کسانی که مسلمان نیستند یا اینکه دین ندارند بنا بر فطرت انسانی خویش سعی در ابراز انزجار خود از این رژیم سفاک دارند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌ و صنعت افزود: این افراد بعد از نماز و زمانی که دانشجویان انقلابی تجمعی علیه آمریکا و اسرائیل جنایتکار داشتند با وقاحت تمام و با تاکید بر قبح شکنی این حمایت از اسرائیل، مقابل دید دانشجویان و مسئولان دانشگاه اقدام به پاک کردن پرچم اسرائیل کردند. 

مرادی تاکید کرد: این حرکت که به نظر می‌آمد یک دستور از خارج دانشگاه برای به درگیری کشاندن فضای دانشگاه و ملتهب کردن بود با تیزهوشی دانشجویان و عدم درگیری با این عناصر خود فروخته به پایان رسید، در این حین تعدادی از دانشجویان دغدغه مند از این اقدامات فیلم و عکس برداری کردند تا همگان با مستندات ببیند که چگونه عده‌ای برای رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی خوش‌رقصی و خوش خدمتی می‌کنند.

وی گفت: در میان این جمعیت خودفروخته فردی از بستگان یکی از مسئولان هم حضور داشت که اتفاقا از بقیه افراد در پاک کردن تصویر پرچم‌ها مصرتر بود. 

این فعال دانشجویی ادامه داد: اما در این میان مسئله‌ای که هر قلب سلیمی را متاثر می‌کند، انفعال مسئولان دانشگاه در قبال این عمل است و در سمت دیگر سنگ اندازی‌های آنان از جمله مخالفت ریاست و معاونت فرهنگی با حرکت‌های ضد استکباری و در عین حال همکاری و باز گذاشتن دست این افراد در انجام هرگونه حرکت قبح شکنانه در سطح دانشگاه است.

وی گفت: درخواستی که دانشجویان این دانشگاه دارند تنبیه این افراد از سوی دانشگاه و وزارت علوم است، وزارت علوم وظیفه دارد نسبت به تعطیلی تشکل‌هایی که علنا و در صحن دانشگاه اقدام به حمایت از رژیم صهیونیستی کرده‌اند، اقدام کند و در قبال این گونه قبح شکنی‌ها که خلاف آرمان اسلام، ایرانیان و تمام مردم آزاده جهان است موضع گیری درستی کند.